Full version: Rimfrostbilder
renate
I morse var det -5° när jag gick upp.Solen lyste på den rimfrostprydda trädgården.I morgonrock gick jag ut med kameran,här är resultatet.
Rimfrost
*Felix matte*
Den här tilltalar mig smile.gif ser ut som hon vill slå ut sina knoppar men hindras av farbror frost sad.gif
Vackra bilder Renate wub.gif
Eva i Skåne
Väldigt vackra bilder Renate.
Frosten ger mycket vackert att se på, men ändå skulle jag helst vilja slippa den unsure.gif
Snöflinga
Underbara bilder rolleyes.gif Höstastern var ljuvlig med sinn knallblåa färg.......... Har också en, full med knoppar som inte vill slå ut sad.gif Finns det något knep för att göra den blomvillig ? Nu är det väl för sent men tänkte till nästa år unsure.gif
*Felix matte*
Jag har den här som skrivbordsunderlägg wub.gif
renate
CITAT (Snöflinga @ 19-10-2005, 21:09)
Underbara bilder rolleyes.gif Höstastern var ljuvlig med sinn knallblåa färg.......... Har också en, full med knoppar som inte vill slå ut sad.gif Finns det något knep för att göra den blomvillig ? Nu är det väl för sent men tänkte till nästa år unsure.gif

Nej något knep har jag inte,soligt läge dvs varmt höstväder.Det har hänt att mina inte slåg ut heller,men i år blommar alla.
yla
jättefina bilder frost ÄR vackert
*Felix matte*
Maken min trodde att du hade sprayat "något" på rosorna men efter att han sett de andra bilderna så förstod han att rimfrost kunde göra så vackra tavlor wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon