Full version: Har blivit gammal----
fjodor
.... HUR lågt får "skämten" bli???

Själv tyckte jag det bara var pinsamt att höra dessa urusla (min bedömning) s.k. skämt som låg på det förpubertala stadiet...
Förnedrings teven breder ut sig i hela TV4.....

fast jag har väl blitt gammal??

fjodor
Fialotta
Nejdå...inte bara du...skämten fastnar i halsen rätt ofta hos mig oxå.
Blomstertanten
Alltså är vi 3 som är för gamla ! tongue.gif

Nä, allvarligt talat ! Har slutat titta på Parlamentet helt och hållet nu.
Och det är inte vi som blivit äldre utan programmet som blivit sämre !
pisanggoreng
4!

Det var ganska länge jag lämnade sådana program därhän... Skräp när det är som värst. Men folk gillar tydligen det ändå.
Rossi
5!!

Förut tittade jag mycket på Parlamentet men sen Schyffert tog över har det bara blivit kattskit av alltihopa.

Det är inte vi som har blivit äldre - det är programmakarna som har gått tillbaka i utvecklingen.....
*Felix matte*
6!

Med Shyffert förstördes det förut så underhållande programmet. sad.gif
Han sprang ju också med bar rumpa i något idrottsprogram (var det nån gala kanske?)
Ewa L
7!!

Brukar inte titta längre, men blev sittande för en gångs skull igår kväll och tänkte att jag skulle ge det en till chans.
Dålig smak i munnen är vad det gav mig. mad.gif
Månskensbonden
8...
Betty
9
Har inte sett mer än ett par program sen Shyffert blev programledare. Parlamentet har blivit pinsamt smaklöst.
netaave
10
Har inte tittat på det på länge.
Igår blev jag däremot sittande framför en dokumentär om 10 syskon som skulle göra ett arvskifte efter sina föräldrar och där alla utom två ville behålla gården.
Jätteintressant program.
Reserv
11

Har inte sett ett enda avsnitt den här säsongen, där kan man komma och snacka om kiss o bajshumor. huh.gif
birgitek
Oj vad vi är eniga, kan bara tillägga att jag håller med.
Birgit Ek
ninnisky
13

har inte haft lust att se det på länge!
yenny
14

jag har också tröttnat...
pejori
15...tycker det är ett bedrövligt program numera.... wub.gif
kristerh
16. Tycker att det luktar desperation över deras skämt, de känner nog att de måste vara "roliga" till vilket pris som helst sad.gif
krister
labarradepan
Synd att jag missa det igår.. men det kanske går i repis?!

Jo jag tycker åxå att de "överdriver" sina skämt ibland. Fast det händer att de har roliga skämt med.

tongue.gif
Kathy
En tveksam 17:e. tongue.gif
Jag missade nämligen programmet igår och har så gjort några gånger nu.
Tyder det på att kvalitén har förändrats så att jag inte idds komma ihåg när det går? rolleyes.gif
Månskensbonden
Nå, även om Herr Schyffert var den som drog ner humornivån till den kroppsdel som han plägar visa oklädd i tv-galor, så är han inte längre programledare för Parlamentet sedan ett par säsonger. Nu är det nån som heter Anders som leder det hela. (rätt skall vara rätt, påpekar PetNisse
tongue.gif )
Måhända är han också aningens mer rumsren än Schyffert, men den allmänna nivån på skämten är fortfarande på pubertal "fanvadjagärball"-nivå...
Rossi
Det är inget fel på den nuvarande programledaren - Anders S. Nilsson eller vad han nu heter. Det är deltagarna som har alldeles för mycket kiss- och bajshumor.
Biggan_
Parlamentet som var så bra innan har blivit rena skitet att titta på. Nä, ut med det programmet och in med Gröna rum istället, tycker jag sleep.gif
Anki på Öland
Håller med - tröttnade efter 5 minuter.
Anki
Snöflinga
Sällar mig till de många som inte finner underhållning i parlamentet, känner mig generad å deras vägnar, usch och fy mad.gif

Time out var också ett program som var sevärt tidigare, men har också blivit smittat av parlament-viruset wacko.gif

Tråkigt men så är det...... valde också att titta på dokun om de tio syskonen på Fårö, vars föräldrar var borta och de stod inför ett arvsskifte som väckte blandade känslor....... se reprisen
Pirum
18, eller var vi nu var nånstans.

Parlamentet har helt klart blivit sämre. Redan i början tyckte jag det var aningen flåshurtigt ibland, men, då var det iaf nytt. Nu är det bara skåpmat, att sortera in i samma bokhylla som Stockholm Live (som väl måste vara bland det uslaste som visats på SVT).
Sulawesii
Jag tycker iallafall att det har varit ok de gånger jag sett det. Vilket program blir inte sämre med tiden?
Nu ser jag inte så ofta på teve, så egentligen kanske jag inte ska uttala mig.... men, som synes.... smile.gif
Lotta150
CITAT (Felix matte @ 17-10-2005, 09:15)
6!

Med Shyffert förstördes det förut så underhållande programmet. sad.gif
Han sprang ju också med bar rumpa i något idrottsprogram (var det nån gala kanske?)

Fast det var lääänge se'n Schyffert slutade leda Parlamentet.... smile.gif
Ophelia
Och jag bryter trenden. Jag gillar Parlamentet. har säkert dålig smak coh taskig humor men sedan Schyffert försvann så tycker jag det blivit bättre. Jag är ett stort fan av Helge Skog. Finns ju säkert möjligheter att byta kalan om det inte passar. Alla har ju inte samma humor.

Tack och lov för de gånger som jag kan skratta hjärtligt.
pejori
CITAT (Ophelia @ 17-10-2005, 18:42)
Och jag bryter trenden. Jag gillar Parlamentet. har säkert dålig smak coh taskig humor men sedan Schyffert försvann så tycker jag det blivit bättre. Jag är ett stort fan av Helge Skog. Finns ju säkert möjligheter att byta kalan om det inte passar. Alla har ju inte samma humor.

Tack och lov för de gånger som jag kan skratta hjärtligt.

jag gillar babben larson.... smile.gif
men det HAR blivit värre sedan hans rosen....nånting försvann smile.gif
renate
Tittade lite i går kväll,det ar första gången jag såg det och konstaterade att jag inte har missat något.Gillar inte program av den typen,men smaken är olika och jag har fler kanaler att titta på.
LarsV
238.

För jag antar att vi hamnar där snart, så varför inte bättra på statistiken i sann socialdemokratisk-medlems-anda.

Nä, jag brukar gilla satirer (är stort fan av Hans Lindström, tecknaren), men det här går bara för långt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon