Full version: Tankenöt
Kathy
Desarmera bomben
karjo
Jag kladade det!!! biggrin.gif tongue.gif Men jag hade bara en minut lite drygt till godo, det sista, det där med alla "skjutknapparna" tog lite tid... sad.gif Men jag älskar den typen av klurerier! Mer sånt! rolleyes.gif smile.gif wub.gif
Chilinuttz
Det här var väldigt kul.Jag hade åxå 1 min kvar.Mitt största problem var dom lösa knapparna. biggrin.gif
jendah
klarade det också
7 min till godo biggrin.gif

Gillar man detta ska man testa Myst och resten spelen i serien!
karjo
CITAT (jendah @ 18-10-2005, 13:17)

Vad är det? *nyfiken* rolleyes.gif
wolkenkrabber
Jag har sett den dära förut. jag skulle aldrig någonsin kunna klara ut den tror jag, matte är var värsta jag vet... även om det på något sett skall finnas en logik i det hela
jendah
CITAT (karjo @ 18-10-2005, 13:45)
CITAT (jendah @ 18-10-2005, 13:17)

Vad är det? *nyfiken* rolleyes.gif

Spel med en massa klurigheter och supersnygg grafik (de nyare spelen iaf). Hemsidan är inte så jätte bra, men något säger den kanske.
Myst/Riven/Exile/Uru/Revelation Myst är det första spelet, ganska gammalt nu...
smile.gif
karjo
Spel som man köper alltså? blink.gif
jendah
CITAT (karjo @ 18-10-2005, 14:07)
Spel som man köper alltså? blink.gif

Jo, tyvärr... sad.gif
Fast de första 2-3 är åtminstone inte så dyra längre...
yenny
Ja jag fatta ingenting ja unsure.gif blink.gif
Kathy
Hojta till om någon vill ha lösningen, så kan jag pm:a den.
yenny
snarare en beskrivning på vad man ska göra unsure.gif
Kathy
CITAT (yenny @ 18-10-2005, 20:45)
snarare en beskrivning på vad man ska göra unsure.gif

Tja....du ska desarmera bomben genom att ta dig in i boxen genom att få upp det 4-siffriga kombinationslåset.
Jejja
Skoj! Jag lyckades på andra försöket efter lite hjälp av maken. Jag är inget mattesnille, men han kan lite mer. Binära nummer hade jag inte ens någon aning om vad det var för något...
karjo
CITAT (Jejja @ 19-10-2005, 00:17)
Skoj! Jag lyckades på andra försöket efter lite hjälp av maken. Jag är inget mattesnille, men han kan lite mer. Binära nummer hade jag inte ens någon aning om vad det var för något...

Nej just det var ju lite klurigt om man inte visste vad det handlade om, svårt att se mönstret i det då gissar jag... Men som sagt jag älskar sånt där! smile.gif Tar gärna emot fler tips på liknande pyssel! wub.gif
LarsV
Ja, det var lite rolig. Först fattade jag inte att man skulle gå vidare efter att ha öppnat locket. Och att man till slut skulle pussla även med den sista stationen. Jag hade ungefär fem minuter tillgodo. Faktiskt lite stolt att jag klarade det! wub.gif
Annlo
Ja, jag hade tre minuter tillgodo... fast jag kan inte säga att jag alltid visste vad jag gjort, för att gå vidare sleep.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon