Full version: 15,5 års sällskap
Anki på Öland
15,5 år har vi kamperat ihop.

Idag fick Ida gå vidare till de sälla jaktmarkerna. Det känns lite vemodigt och tomt men nu var det dags.
Vi ses så småningom!!
Anki
silos
Tröstekramar sänder jag till dig wub.gif
Det gör så ont att vara tvungen att ta bort en vovve även då det måste göras sad.gif
karjo
Förstår att det känns tomt. Har själv harft hundar som blivit gamla. Skickar tröstekramar! wub.gif
Ingis
Oh, vad hon var vacker. Jag förstår verkligen hur det känns. Har nyss (14dagar) sedan fått avliva min älskade nymfkakadua som jag har haft i nästan 30 år.
Gråter fortfarande en skvätt varje dag när jag kommer hem och ingen ropar när jag kommer i dörren.
Kramar från Ing-Marie
yenny
Kram från mej med!
Det är jobbigt när man måste ta bort sina älskade vänner!
Lady Hamilton
sad.gif Jag skickar tröstekramar till både dig Anki och Ingis, det känns verkligen i hjärte-roten när man måste skiljas efter så många år............... wub.gif
Ewa L
Många tröstekramar från mig också. wub.gif

Det känns ändå som om du har tagit det hela med fattning och accepterat att hennes liv var över. Så svårt, så svårt.
För knappt 17 månader sedan var jag tvungen att låta min kompis gå, min vackra Cocker flicka.
Tänkte skriva några tröstande ord till dig om att sorgen blir mindre tung — och det blir den ju — men ändå kom tårarna direkt även hos mig.
Kathy
Tröstekramar......
Sulawesii
Usch vad sorgligt..... sad.gif
Berit
Kram wub.gif
lilla mamma
Vlken vacker hund. Minns henne som det
Tesa
Kram wub.gif
Det blir tomt efter såna gamla vänner... sad.gif
Linda_A
Sänder en massa kramar till dig.

Jag vill inte ens tänka på den dagen min hund kommer att gå vidare. wub.gif
liv
Oj ,oj så trist .Själv sitter jag här med min 16 åriga pudelmamma , som vi har upptäckt nya knölar på .
Veterenären sa oss att kommer det flera knölar ,så går det inte operera en gång till.

Jag lider med dig.
kraaaamar från Liv
*Felix matte*
wub.gif
Anki på Öland
Tack för alla kramar. Det svåraste var att ta beslutet. När det väl var taget kändes det att det var rätt och jag hann vänja mig vid tanken i några dagar. Har både hennes barn, barnbarn och barnbarns barn här hemma, så hon finns kvar med oss i alla fall.
Anki
*Felix matte*
Önskar att jag...om den dagen kommer... har samma styrka som du. wub.gif

Kram!
Fenja
Lilla mufflan... wub.gif
Tänker på er!
Fenja
mamamaggan
Tröstekramar även från mig .

Vår katt Oskar fick vara hos oss 15 år och nu nästan ett år efter så kommer jag bara ihåg de fina stunderna.

Kram!
trelleborgska f-52
wink.gif Ojdå, det känns svårt efter så många år.

Har själv varit med om det flera gånger, både vad gäller katt och hund,
och det är aldrig lätt. sad.gif

Tröstkram ifrån mig smile.gif
Ewa smålänska höglandet
Det är tungt
Sylvia
CITAT (Scrollan @ 18-10-2005, 17:41)

Underbar bildspel!
Tröstekramar från mig också!
karjo
CITAT (Scrollan @ 18-10-2005, 17:41)

Åh så fint! Sitter här med tårar i ögonen och minns mina hundar, ändå är det 5 år sedan de gick bort. sad.gif wub.gif
yla
åhhh lilla Ida

men nu har hon de säkert bra

Erik o jag skickar
tankar o kramar till dej o resten
av flocken
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon