Anki på Öland
18-10-2005, 12:58
15,5 år har vi kamperat ihop.

Idag fick Ida gå vidare till de sälla jaktmarkerna. Det känns lite vemodigt och tomt men nu var det dags.
Vi ses så småningom!!
Anki
Tröstekramar sänder jag till dig
Det gör så ont att vara tvungen att ta bort en vovve även då det måste göras
Förstår att det känns tomt. Har själv harft hundar som blivit gamla. Skickar tröstekramar!
Oh, vad hon var vacker. Jag förstår verkligen hur det känns. Har nyss (14dagar) sedan fått avliva min älskade nymfkakadua som jag har haft i nästan 30 år.
Gråter fortfarande en skvätt varje dag när jag kommer hem och ingen ropar när jag kommer i dörren.
Kramar från Ing-Marie
Kram från mej med!
Det är jobbigt när man måste ta bort sina älskade vänner!
Lady Hamilton
18-10-2005, 16:12
Jag skickar tröstekramar till både dig Anki och Ingis, det känns verkligen i hjärte-roten när man måste skiljas efter så många år...............
Många tröstekramar från mig också.
Det känns ändå som om du har tagit det hela med fattning och accepterat att hennes liv var över. Så svårt, så svårt.
För knappt 17 månader sedan var jag tvungen att låta min kompis gå, min vackra Cocker flicka.
Tänkte skriva några tröstande ord till dig om att sorgen blir mindre tung — och det blir den ju — men ändå kom tårarna direkt även hos mig.
Sulawesii
18-10-2005, 18:00
Usch vad sorgligt.....
Kram
lilla mamma
18-10-2005, 18:43
Vlken vacker hund. Minns henne som det
Kram
Det blir tomt efter såna gamla vänner...
Linda_A
18-10-2005, 19:05
Sänder en massa kramar till dig.
Jag vill inte ens tänka på den dagen min hund kommer att gå vidare.
Oj ,oj så trist .Själv sitter jag här med min 16 åriga pudelmamma , som vi har upptäckt nya knölar på .
Veterenären sa oss att kommer det flera knölar ,så går det inte operera en gång till.
Jag lider med dig.
kraaaamar från Liv
*Felix matte*
18-10-2005, 21:24
Anki på Öland
18-10-2005, 21:40
Tack för alla kramar. Det svåraste var att ta beslutet. När det väl var taget kändes det att det var rätt och jag hann vänja mig vid tanken i några dagar. Har både hennes barn, barnbarn och barnbarns barn här hemma, så hon finns kvar med oss i alla fall.
Anki
*Felix matte*
18-10-2005, 21:52
Önskar att jag...om den dagen kommer... har samma styrka som du.
Kram!
Lilla mufflan...
Tänker på er!
Fenja
mamamaggan
19-10-2005, 02:42
Tröstekramar även från mig .
Vår katt Oskar fick vara hos oss 15 år och nu nästan ett år efter så kommer jag bara ihåg de fina stunderna.
Kram!
trelleborgska f-52
19-10-2005, 04:18

Ojdå, det känns svårt efter så många år.
Har själv varit med om det flera gånger, både vad gäller katt och hund,
och det är aldrig lätt.
Tröstkram ifrån mig
Ewa smålänska höglandet
19-10-2005, 06:44
Det är tungt
CITAT (Scrollan @ 18-10-2005, 17:41)
Underbar bildspel!
Tröstekramar från mig också!
CITAT (Scrollan @ 18-10-2005, 17:41)
Åh så fint! Sitter här med tårar i ögonen och minns mina hundar, ändå är det 5 år sedan de gick bort.
åhhh lilla Ida
men nu har hon de säkert bra
Erik o jag skickar
tankar o kramar till dej o resten
av flocken
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.