Full version: Att lägga in bilder
Maria i Helsingborg
...har inte funkat för mig på hela dagen!
Var ligger felet? sad.gif
*Felix matte*
CITAT (Maria i Helsingborg @ 18-10-2005, 22:28)
...har inte funkat för mig på hela dagen!
Var ligger felet? sad.gif

Kanske ska du begära mer utrymme... jag la in en bild precis nu och det funkade.
Maria i Helsingborg
Plats har jag nog - åtminstone får jag inget sådant felmeddelande.

Så här blir det :-(
*Felix matte*
men då tror jag att du kan få in bilderna om du minskar dem lite i storlek.
Vad jag förstått så är det när vi lyckas få in bilder som eg är för stora som det blir ett rött kryss.. jag har en sån bild men den går att se när man dubbelklickar.

Kanske funkar det inte med flera sådana. unsure.gif
Maria i Helsingborg
Tack, Agneta, men sådant felmeddelande får jag inte heller (jag vet hur det ser ut). Dessutom kör jag alltid med samma storlek........
Äh, jag får kolla på det imorgon sad.gif
Maria i Helsingborg
Jag blir galen......

Warning: copy(../data/maria /3658_p38154.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /home/userC/c0032300/public_html/odla.nu/album/user/upload.php on line 406

Warning: filesize(): Stat failed for ../data/maria /tb_3658_p38154.jpg (errno=2 - No such file or directory) in /home/userC/c0032300/public_html/odla.nu/album/user/upload.php on line 545

Vad betyder detta??????? mad.gif
pejori
CITAT (Maria i Helsingborg @ 18-10-2005, 22:46)
Plats har jag nog - åtminstone får jag inget sådant felmeddelande.

Så här blir det :-(

så får jag med ibland.
jag går då in i "redigera album"
sedan klickar jag på visa.
efter det markerar jag dom bilderna och markerar flytta bilder.
sedan flyttar jag tillbaka dom, och då syns dom.
kolla också vad bilden heter i sin mapp.....döp ev. om bilden til jpg. då syns den direkt wub.gif
pejori
CITAT (Maria i Helsingborg @ 19-10-2005, 19:44)
Jag blir galen......

Warning: copy(../data/maria /3658_p38154.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /home/userC/c0032300/public_html/odla.nu/album/user/upload.php on line 406

Warning: filesize(): Stat failed for ../data/maria /tb_3658_p38154.jpg (errno=2 - No such file or directory) in /home/userC/c0032300/public_html/odla.nu/album/user/upload.php on line 545

Vad betyder detta??????? mad.gif

ropa på ingemar så hjälper han dej....det meddelandet har jag aldrig fått. ohmy.gif
Maria i Helsingborg
CITAT (pejori @ 19-10-2005, 23:38)
CITAT (Maria i Helsingborg @ 19-10-2005, 19:44)
Jag blir galen......

Vad betyder detta???????  :angry:

ropa på ingemar så hjälper han dej....det meddelandet har jag aldrig fått. ohmy.gif

Tack, jag har ropat nu.......hör han mig eller sover han? unsure.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon