Full version: Lyckliga jag!
LadyAdina
Ho ho, har fått veta att "arbetslivspraktiken" (heter det så?) som ingår i den finskakurs jag går nu blev just enligt mitt önskemål! December och januari får jag vara på en av blomsterbutikerna i stan!!! biggrin.gif wub.gif tongue.gif
*Felix matte*
Grattis wub.gif
Betty
Grattis! smile.gif
Inslängd direkt i hetluften... jag menar - du kommer nog att få fullt upp, december är väl en av de stressigaste månaderna med alla julgrupper o.s.v.
Och sån tur för blomsteraffären att de får extrahjälp lagom till jul.
LadyAdina
Japp, jag är nog lite nervös för just det att det blir full fart på en gång! Men mest lycklig är jag ändå! biggrin.gif

Hon som hade hand om sökning av praktikplatser sade just det att hon var glad att kursen är den här tiden på året, för de flesta företag, särskilt inom handeln förstås, är villiga att ta emot praktikanter som de kanske inte skulle göra under lugnare perioder.
astrid.m.s
Vad kul, det är vi nog många som skulle vilja. GRATTIS! Hoppas det kan ge mer jobb efter praktiken också.
Betty
Ja det är synd att det ska behöva vara så, för det var ju inte meningen från början att arbetspraktikanterna skulle användas som billig (gratis?) extrapersonal vid säljtoppar...
Men jag hoppas du får en trevlig och givande praktiktid och att du inte blir avskräckt av tempot. smile.gif
Linda_A
Vad kul! Grattis! wub.gif
Maggan H
Lyckliga dig, som sagt! biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif
Maria i Helsingborg
CITAT (LadyAdina @ 20-10-2005, 10:38)
Japp, jag är nog lite nervös för just det att det blir full fart på en gång! Men mest lycklig är jag ändå! biggrin.gif

Hon som hade hand om sökning av praktikplatser sade just det att hon var glad att kursen är den här tiden på året, för de flesta företag, särskilt inom handeln förstås, är villiga att ta emot praktikanter som de kanske inte skulle göra under lugnare perioder.

TOPPEN! Ingen som hinner med att se om du norpar några sticklingar......ehum......det ska man ju inte........förstås rolleyes.gif
Gillan
ÅHhh, lyllos dig tongue.gif
har själv varit på liknande praktik, fast i
rehabiliterande syfte. Oj vad skoj det var.
Man lär sig ofantligt mycket på jättekort tid.

Utnyttja all den tid du har, och sug åt dig
alla tips smile.gif

Sen kan du dela med dig till alla oss
här på odla. wub.gif

Hoppas du får en fantastisk tid/Evgeni
LadyAdina
Tack alla! Jag ser verkligen fram emot det! Lita på att jag ska vara en riktig svamp och suga i mig allt jag kan, och förstås kanske kunna svara riktigt proffsigt på frågor här på Odla! biggrin.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon