Får väl börja med att önska dig välkommen hit!
Antar att du bor i Trelleborg och är född 1952. Det bästa av alla födelseår , eller hur?
Vi är alltså födda samma år. Har varit medlem här i några år men gör bara nerslag då och då. Mycket har jag lärt , många frågor har jag fått svar på ( både om trädgård och annat),många skratt har det också blivit . Så , jo det ÄR en trevlig sida.
Bor på en liten ( 10 000 inv) ort i Mälardalen i en lägenhet så min trädgård är belägen vid vår sommarstuga en mil härifrån.
Vad jag sysslar med annars är just nu inte så mycket. Är långtidssjukskriven p g a av en skada ( plus lite till) och står precis i begrepp att få sjukpension. Kan inte göra så mycket ,i princip sköta min personliga hygien , ta på mig, laga lite enklare mat till mig själv och emellanåt ta en kortare promenad.
Innan det så jobbade jag med skapande av system för att bl a hålla reda på dokumentation på ett läkemedelsförtag. Ett jätteroligt jobb med många mänskliga kontakter faktiskt. För att skapa väl fungerande system måste man prata med de presumtiva användarna ,i mitt fall nästan alla på företaget.
Läste också på högskolan vid sidan om ( sociologi, utveckling av kvalitetsystem , pedagogik för vuxna).
Har en man som utför de mesta av mina " projekt" nuförtiden. Funkar nästan alltid till full belåtenhet för oss båda.
Än en gång välkommen hit och berätta nu vem du är.