CITAT (Maria i Helsingborg @ 20-10-2005, 22:20)
CITAT (Therese.3z @ 20-10-2005, 20:16)
Finns det tre-fyra personer här med lite tid över som har lust att leta efter buggar och testa funktioner i min Hoya-databas?
Mer information till de som är snälla nog att ställa upp och hjälpa till!
(Maria från Helsingborg, du kanske vi hjälpa till? Du verkar både vettig och trevlig.

)
You called, maaaaam
Jag har varit så mycket på din sida att jag väl har slitit ut den och SJÄLV bör ses som en säkerhetsrisk
Nej, men allvar. Jag är ju inte så väldigt teknisk av mig. Surfa runt och rapportera brutna länkar och så kan jag väl men det det du vill låter lite mer avancerat än så....... eller?

Du formulerar dig som om du vill att de personer du söker ska lägga till, uppdatera och ha sig - men det menade du inte, va?
Ska man bara surfa så är jag tjejen du söker......surfa är jag riktigt bra på

Sidan i fråga är inte min vanliga sida. Min vanliga sida kommer jag faktiskt ta ner och ersätta med den nya.

Nej, det är inte alls avancerat! Det är bara bra om du inte är "van" vid sådant, jag vill ju att ni som testar ska vara "klantiga och klåfingriga" med flit!

Det är inte svårt alls!
Och jo, jag menade visst så som det lät, min nya sida kräver inloggning och man kan lägga till hoyor, läsa om dem, söka efter dem, kolla på bilder, alla har en egen liten "presentationssida" och så vidare.. Logga in så får du se.

Men kom ihåg att
den är inte klar! Mycket fattas än och bilderna visas inte som de ska än. Många av felen som nu är kommer åtgärdas om ca en vecka då vi flyttar sidan till en ny server. Men som den är nu ger den ett hum om slutresultatet och vi behöver lite feedback på vad som är för krångligt, vad som är jätteotydligt och vad som kan göras bättre. Jo, och så vill vi ha eventuella förslag på vad mer för kul funktioner man skulle vilja ha!
PM:ar dig den nya adressen så du kan hitta till databasen!