Lady Hamilton
smile.gif Ja hur ofta är ni här? tongue.gif
*Felix matte*
Ja nu var det väl jag som var den där hundra procenten tongue.gif

Är så klart här ett antal ggr/dag eftersom detta är enda forum jag är på förutom Receptbankens kokbok (mindes det just nu) där jag hittar smarriga recept och har också lämnat några. biggrin.gif
Maria i Helsingborg
Är jag inte bortrest så är jag inne varje dag.
Är jag ledig och hemma så står datorn på - så då tittar jag in flera gånger.

Trevligt ställe jue smile.gif
vickeva
Hoppsan,
eftersom vi är i stugan hela somrarna, kryssade jag för "sporadiskt", men det blev inget resultat, skumt va?
Eva i Skåne
Flera gånger om dagen.
Ibland är det rent tidsfördriv, mest under vinterhalvåret, och då läser jag det mesta.
Annars kollar jag över nya trådar som verkar intressanta och ställer frågor själv när jag behöver hjälp
OCH förstås...
kollar min brevlåda wub.gif
En del trogna vänner har fått genom åren och det är alltid roligt när man har en hälsning. smile.gif
netaave
På dötiden på jobbet och lite då och då hemma under kvällen.
Anki på Öland
Är inne lite då och då, både dagtid och kvällstid.
Anki
yenny
Jag är inne oftast flera ggr per dag... alltid är det något kul eller intresant att läsa om smile.gif
cic
Ibland flera dagar i rad. Ibland går det en vecka si så där innan jag tar mig in.
Längtar efter ett tag i frånvaro, men tröttnar efter en stund.
Gillan
synd att man inte kunde fylla i fler än ett
alternativ.

Men, det blev ju "flera ggr/dagen". wub.gif

Även om det handlar om några enstaka minuter.
Datorn står ju på, och då är det ju bara att "kika" in
med jämna mellanrum rolleyes.gif /Evgeni
Caprice
I princip varje dag tittar jag in...

Ibland kan det bli två-tre ggr på en dag, andra gånger blir det ett par dagar utan Odla...

Kryssade mao "varje dag".
Tapio
Halaj!

Lite komiskt är det allt.
Denna fråga liknar den som föreläsaren ställde;
ni där längst bak i salen, kan ni höra mig?

//T
Gillan
Fast idag blir det nog en sån där "hela dagen vid
datorn"- dag wub.gif biggrin.gif

Har varit ovanligt aktiv med annat senaste
veckan, så idag blir det en "stilla" dag wub.gif
Sulawesii
Poppar oftast in några gånger om dagen. Ibland blir det ingenting, men det är inte ofta det händer....
wolkenkrabber
varigt inne en 10 15 gånger bara idag
Biggan_
CITAT (wolkenkrabber @ 21-10-2005, 14:38)
varigt inne en 10 15 gånger bara idag

Korta visiter m.a.o laugh.gif laugh.gif
wolkenkrabber
jao, kommer efter nyta intressanta inlägg om jag inte hittar några går jag vidare för att komma tillbaka om ett tag
karjo
Flera gånger per dag! Tittar bland dagens aktuella inlägg efter något som låter intressant. Läser det och gör sedan något annat en stund för att sedan återkomma och se om nåt nytt hänt...
titti49zon6
...eftersom jag är otroligt nyfiken och vertgirig när det gäller odlarfrågor
så studsar jag in med jämna mellanrum 5-6 ggr per dag ibland korta och
iblans längre sessioner biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
trelleborgska f-52
Jag är ju alldeles ny här...............
men kryssade i "flera gånger per dag".
Känner att det nog blir så.
Sitter väldigt mycket vid datorn och skrivbordet,
och datorn är på från tidig morgon till sena kvällen.

// Stina
ninnisky
Flera gånger om dagen - om jag är hemma. Datorn står på hela tiden så det är lätt att bara kolla läget biggrin.gif
ÅsaF
Jag tog varje vecka. Det varierar väldigt. Jag känner inget tvång att gå in här men ibland så får jag mina ryck. Tycker det är lite låg omsättning på inläggen. Hehe.
Kattgräs
Jag är här alltmer sällan. Läser mest, loggar sällan in. Varje vecka i alla fall.
Linda_A
Jag tog flera gånger per dag som ni säkert har märkt.. laugh.gif
Tropeden
Någon gång i veckan, loggar in desto mer sällan.
Lady Hamilton
Ett stort tack till alla er som röstat och svarat smile.gif Som vi alla kan se så är de flesta ute här varje dag och kollar. Detta måste betyda att vi är många som uppskattar detta forum väldigt mycket. wub.gif Men det visste vi ju redan igentligen. Men nu är det bekräftat, och jag föreslår att vi fortsätter i samma "hjulspår" laugh.gif
Fialotta
CITAT (Hamilton @ 23-10-2005, 08:21)
Ett stort tack till alla er som röstat och svarat smile.gif Som vi alla kan se så är de flesta ute här varje dag och kollar. Detta måste betyda att vi är många som uppskattar detta forum väldigt mycket. wub.gif Men det visste vi ju redan igentligen. Men nu är det bekräftat, och jag föreslår att vi fortsätter i samma "hjulspår" laugh.gif

Ja...vi rullar på som vanligt...Odla är ju en vana och
den är väldigt svår att bryta liksom wink.gif wub.gif
vilda-tomten
Är inne och läser nästan varje dag. Vissa dagar fler gånger än andra. Det beror lite på vad jag och lillkillen har för dag, ibland leker han "snällt" och ibland vill han ha äventyr hela tiden.
renate
Varje dag,läser bara det som intressera mig.Mera sällan på sommaren och då mest om trädgård .
silos
Numera är jag här mera sällan men förrut så var jag har flera ggr. om dagen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon