Full version: Yes, yes, yes...
Tesa
Äntligen har jag kunna beställa bredband.........visserligen kommer det inte i gångförrän till årsskiftet men det är på G.......på riktigt!!! laugh.gif wub.gif biggrin.gif
Jag har ju väntat såååååååååååååååååååå länge...vi var ju lovade redan i början av året...sedan skulle det bli i juni.......men nu ska det ju vara i hamn då...
Har lite "insiderinfo" om att det bara fanns 15 platser till att börja med så därför beställde jag direkt...
Tänk...8 Mbit/s.....vilken skillnad mot ångmodemet jag dras med i dag...
Jag är så gla ida smile.gif laugh.gif
Fialotta
Grattis Tesa,,,,,,förstår mycke väl att du är glad...fick vänta länge jag med
men vilken lycka när det kom wub.gif
*Felix matte*
Grattis! wub.gif 8 Mbit/s är supersnabbt
ninnisky
Grattis, Tesa! Vad härligt att det är på gång!
Vi bytte förra hösten och trots att det skulle vara lång leveranstid - fick vi det inom 3 veckor. biggrin.gif
Tesa
Det är inte färdigutbyggt riktigt här än så jag får nog vänta ett tag...men det är nästan färdigt..
Sen kommer jag ju kunna vara här JÄÄÄMT...läsa lite dåoch lite då...för det kan ju stå på hela dan...wub.gif
Just nu har jag inte haftså mycket tid så jag känner lite att jag tappat "kollen" på vad som händer här...
Gillan
GRATTIS; GRATTIS
Från en som inte heller haft det så länge wub.gif
Det är en sån befrielse att kunna vara upp-
kopplad hur som helst och inte behöva tänka i min
eller timmar wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon