Full version: Körkort
_weronica_
Hej

I torsdags klarade jag mitt körkort. är jätte glad.
Ville bara dela min glädje

Mvh

weronica i skåne wub.gif
kristerh
Grattis, Egentligen borde jag väl oxså ta mig i kragen o börja i bilskola wink.gif
men tiden räcker inte till wink.gif och jag klarar mig ganska bra utan...
krister
Anita S
Grattis!

Anita S
niklaswik
Härligt!! Jag håller på att ta C-kort för tillfället, klarade mitt B i januari. smile.gif

Jag älskar att köra bil, därav drömmen om att bli lastbilschaufför. smile.gif
Visst är det roligt? Första gången att köra själv utan nån med i bilen är lite läskigt tyckte iaf jag. smile.gif
*Felix matte*
Jättestort Grattis! wub.gif
Minns än idag den jublande glädje jag kände då jag fick veta att jag klarat både teori och körning. biggrin.gif

Kör försiktigt wub.gif
Caprice
Grattis!

Även jag kommer ihåg när jag fick körkortet, nu är det 18 år sedan... wacko.gif
Tog det någon månad efter att jag fyllde arton, och klarade uppkörningen på första gången..... Men huuu, vad nervöst det var...

Det är jätteskönt att ha körkortet, det ger en enorm frihet!
fruberglund
Grattis!

Tycker själv det är helt ovärderligt att ha körkort, ohhh denna frihet att bara kunna dra iväg när man vill biggrin.gif

Kör försiktigt och glöm inte bort dina medtrafikanter!
Sulawesii
Grattis! smile.gif
vilda-tomten
Grattis!
Det är inte mycket som slår känslan när man står där med körkortet i handen!
Hannele
Grattis!
Våra barn har haft mycket glädje och nytta av sina körkort, de har fått både städjobb att köra runt i stan och inom hemtjänsten, när man kör runt hem till gamla. För att inte tala om oss föräldrar, som är lyckliga för att slippa hämta dem, på nätterna. sleep.gif
AnnammA
Ett stort GRATTIS!
Jag minns hur gott det kändes att äntligen stå där med lappen i näven, efter mycket slit&jämmer&elände...

AnnA
Christoffer
GRATTIS!
Eller som de sade eller skrev på körskolan förr:
Körkort är ingen rättighet, det är ett privilegium! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon