Carex
Ville bara skryta lite om min ena uppstammade Fuchsia, min stora stolthet, bokstavligt talat;)
Undre delen av stammen som man kan se är väldigt klen, men när stammen är färdig så får jag hitta en diskret stödpinne och så får den leva med ett stöd i livet;)
Eller om jag har tur kanske den kan stå själv om sisådär tio år.
Har en till men den blommar inte, vilket irriterar mig för jag vet inte hur de ser ut, men den har vuxit ca. en decimeter i veckan på senaste tiden så jag ska väl inte klaga egentligen.
Länka har jag ännu inte lärt mig så ni får gå in i mitt album.
Irene_L
Jag blir jättenyfiken på din Fuchsia men tyvärr hittar jag inte ditt album wink.gif
mvh
Irene
Carex
Nu tror jag att det ska fungera
wolkenkrabber
inte så mycket till en uppstammad fuschsia än. men kommer nog bli väldigt fint med tiden smile.gif
kristerh
Men... hur hög skall den bli eg wink.gif biggrin.gif den kommer att bli ohanterlig om du inte toppar den snart wink.gif
krister
Carex
Tänkte mig att jag skulle kunna gå precis under den, ska toppa den till våren, så jag får se exakt hur hög den blir.
lilla mamma
Tänk på mig med mina 1,50, behöver inte dra upp dem så högt
kristerh
CITAT (Carex @ 24-10-2005, 22:31)
Tänkte mig att jag skulle kunna gå precis under den, ska toppa den till våren, så jag får se exakt hur hög den blir.

Tänk på att binda upp den ordentligt isåfall, de går lätt av.
krister
Carex
Ok, tack för tipsen.smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon