wolkenkrabber
Jo, men har spökat i två dagar och datorn är allmänt hängig, så crasher internetanslutningen, med mitt fina humör så smäller jag datormusen i skrivbordet och den pajjar så klart, nu sitter jag här och menuvrerar mig på min dator med min kalviatur, inte roligt inte, tar mycket mycket länger tid än om man har en mus och man måste vara mycket mer uppmärksam, huar iaf lärt mig min läxa nu hoppas jag....

sad.gif

vad säger du? var snäll med apparaturer eller tvinga dem att funka under hot/våld?

(jag reserverar mig för felstavningar)
mamamaggan
Alla apparater som krånglar är av manligt kön.

Inte får man män att göra som man vill genom att hota dem , eller hur?

Nej, man ska klappa och styrka lite försiktigt på dem och säga något rart.

tongue.gif rolleyes.gif

Tro mig , jag är tjej!
yenny
Jag får nog skamset erkänna att min mus har farit i backen mer än en gång... fast då är det den jag blivit sur på oftast och inte datorn...
Varning!!
köp inte en trådlös mus med enbart en sån där liten usb kontakt som ser ut som en liten pinne bara! de har ruskigt dålig motagning!!

Edit... blev tvungen att rätta lite skumma stavfel smile.gif
wolkenkrabber
nu är det en bra och dyr mus jag har till råda på allt sad.gif bra anslutning med laddare och allt, men jag tror jag lyckades döda lastergrunkan i den, vill inte ha en mus med boll igen, får se om ajg får till den imoron eller om det är hopplöst villket jag tror att det är tyvärr, och jag som en lite halft om halft pank just nu:(
kristerh
CITAT (mamamaggan @ 24-10-2005, 23:03)

laugh.gif laugh.gif ohmy.gif
och hur är det med musen ohmy.gif
krister
Biggan_
CITAT (kristerh @ 25-10-2005, 09:38)

krister

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Bjäbban
wub.gif Skamsen! måste erkänna att jag skulle vara "duktig" och städa, vilket resulterade i att jag dränkte den stackars musen..... sad.gif
Tvärdog förstås wacko.gif
Så det var bara att köpa en ny! Utan mus klarar jag mig inte unsure.gif
mamamaggan
CITAT (kristerh @ 25-10-2005, 09:38)

krister

OM den krånglar så beror det ju på en man ,det har wolkenkrabber just bevisat! rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif
Sulawesii
Min son har sönder möss hela tiden.... Han har temper, temper. Vet inte vart min son fått sitt temperament ifrån.... Själv har jag ju bara förstört en trådlös telefon i vredesmod..... wub.gif .... vad jag kan komma på just ni iallafall....
Fenja
Men W då?!!
Bästa musen i handeln!!
Mvh
Fenja
wolkenkrabber
Eeeh Fenja så mycket pengar har inte jag till en mus, sitter här med mitt tangentbord och beklagar mig, men men,

just nu beklagar jag mig mer över att det snöar lite lött ute sad.gif men inget på gräsmattorna än, bara på gatan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon