Full version: Dags igen
kristerh
Nu är det dags igen för ett par som hamnat i fel forum wink.gif
ni har säker sett dem, bra att ingen kommenterat deras inlägg,
jag tycker vi helt ignorerar dem för jag antar att de vill "bråka" wink.gif genom sitt provocerande språk borde de snart få napp wink.gif
krister
silos
Precis vad jag tänkte!!!
Betty
Jag anmälde inlägget till Ingemar.
Lady Hamilton
CITAT (Betty @ 25-10-2005, 15:58)
Jag anmälde inlägget till Ingemar.

Det gjorde även jag direkt.

Men som kristerh säger om vi ignorerar dem så kommer dom att tröttna
(men jag gissar att det är EN person som skriver...............)
Gossen Ruda
Grundskoleglin som lärt sig några fula ord. Såna inlägg förekommer så gott som bara under skoltid. Det är bl.a. av såna saker som dom flesta forum numera är spärrade på något sätt. Trist utveckling.
pejori
äh...det är bara att strunta i den....tror också det bara är en person
Rossi
Just genom att skapa den här tråden får de ju uppmärksamhet och blir INTE ignorerade.

I den "egna" tråden är det ju ingen som har uppmärksammat dem så varför starta denna tråd?

Och jag är ju inte ett dugg bättre som också skriver här ...
Bjäbban
Först fattade jag inte vad ni pratade om #såg mig förvirrat omkring#
Sedan såg jag eländet….att sånt kan vara kul ens för små pågar???
Ooops nu skrev ju jag också Rossi unsure.gif
kristerh
CITAT (Rossi @ 25-10-2005, 16:28)
Just genom att skapa den här tråden får de ju uppmärksamhet och blir INTE ignorerade.

men ingen kommenterar deras inlägg, och det är väl det de är ute efter wink.gif
om de ger sig på den här tråden så svarar vi inte.
krister
Rossi
CITAT (kristerh @ 25-10-2005, 16:37)
CITAT (Rossi @ 25-10-2005, 16:28)

men ingen kommenterar deras inlägg, och det är väl det de är ute efter wink.gif
om de ger sig på den här tråden så svarar vi inte.
krister

Jo vi kommenterar dem ju här ... Det är precis samma sak, tycker jag. Men låt oss för all del inte tjafsa om det. smile.gif
Reserv
:blink:Hoppsan, sen finns det såna som tycker att jag är grov i mun. blink.gif Frågan är juh bara vart deras andra inlägg tagit vägen, för tråden med den "trevliga" wink.gif inbjudan verkar va´den enda som finns kvar. Va´dom andra inläggen ännu mer stötande (om nu det går) eller har Ingemar bara inte hunnit se detta? unsure.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 25-10-2005, 17:19)
:blink:Hoppsan, sen finns det såna som tycker att jag är grov i mun. blink.gif Frågan är juh bara vart deras andra inlägg tagit vägen, för tråden med den "trevliga" wink.gif inbjudan verkar va´den enda som finns kvar. Va´dom andra inläggen ännu mer stötande (om nu det går) eller har Ingemar bara inte hunnit se detta? unsure.gif

Hm, jag har bara sett deras "trevliga inbjudan" som du så vackert kallar det .... Räcker inte det?

Där ligger du banne mig i lä med hästlängder Reserv! smile.gif
Reserv
CITAT (Rossi @ 25-10-2005, 17:31)
CITAT (Reserv @ 25-10-2005, 17:19)
:blink:Hoppsan, sen finns det såna som tycker att  jag  är grov i mun. blink.gif Frågan är juh bara vart deras andra inlägg tagit vägen, för tråden med den "trevliga" wink.gif  inbjudan verkar va´den enda som finns kvar. Va´dom andra inläggen ännu  mer stötande (om nu det går) eller har Ingemar bara inte hunnit se detta? unsure.gif

Hm, jag har bara sett deras "trevliga inbjudan" som du så vackert kallar det .... Räcker inte det?

Där ligger du banne mig i lä med hästlängder Reserv! smile.gif

Faen, jag är juh len som ett babyarsle i jämnförelse rolleyes.gif Men det står att dom skrivit 7 respektive 6 inlägg, dom andra måste ha tagits bort (fullt förståeligt) unsure.gif
Rossi
Ha, ha! Ja, mån tro att du har letat för att frossa mer! laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Rossi @ 25-10-2005, 17:37)
Ha, ha! Ja, mån tro att du har letat för att frossa mer! laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif

Tja, rolleyes.gif Jag är juh ingen "fin kvinna", "skitsnygg kille" eller "marsvin" så jag tänkte att det kanske skulle finnas nån lämpligare tråd som passar mig bättre tongue.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 25-10-2005, 17:40)
CITAT (Rossi @ 25-10-2005, 17:37)
Ha, ha! Ja, mån tro att du har letat för att frossa mer!  :lol:   biggrin.gif   rolleyes.gif

Tja, rolleyes.gif Jag är juh ingen "fin kvinna", "skitsnygg kille" eller "marsvin" så jag tänkte att det kanske skulle finnas nån lämpligare tråd som passar mig bättre tongue.gif

De verkar ju inte vara så kräsna precis!

Vad är det man säger? "Tomma tunnar skramlar mest" eller "mycket snack och lite verkstad" eller "stor i orden liten på jorden".

Ja, halleda!
pejori
ja...håller man tillgodo med ett risigt marsvin, är man inte speciellt sparsmakad inte laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
så...nu har göran återställt ordningen smile.gif smile.gif
TACK GÖRAN!!!! biggrin.gif
Rossi
CITAT (pejori @ 25-10-2005, 18:29)
så...nu har göran återställt ordningen smile.gif smile.gif
TACK GÖRAN!!!! biggrin.gif

Ja, tack väldigt mycket! Hoppas att glinen är spärrade också.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon