Maria i Helsingborg
3 nummer av hoya-telegrafen (medlemstidningen i Sv. hoya sällsk.) damp just ner i brevlådan......gissa om jag kommer att vara okontaktbar resten av dagen tongue.gif

Åh, så fina de är wub.gif
Linda_A
CITAT (Maria i Helsingborg @ 26-10-2005, 13:04)
3 nummer av hoya-telegrafen (medlemstidningen i Sv. hoya sällsk.) damp just ner i brevlådan......gissa om jag kommer att vara okontaktbar resten av dagen tongue.gif

Åh, så fina de är wub.gif

Vet hur det kändes, fick mina för någon vecka sen.. Sååå underbart! biggrin.gif
Sulawesii
Funderar på att bli medlem..... bara det att det är så farligt..... wacko.gif
peppci
Jag har precis betalat och väntar på mina. wub.gif
Maria i Helsingborg
CITAT (Sulawesii @ 26-10-2005, 16:31)

Farligt???? huh.gif
Jag skulle kanske inte beställt ett antal lösnummer från förra året också, dårrå? unsure.gif
Maria i Helsingborg
Jag ser för övrigt att farsoten lever friskt vidare bland medlemmarna här biggrin.gif rolleyes.gif wub.gif
Sulawesii
CITAT (Maria i Helsingborg @ 27-10-2005, 18:38)

Farligt???? huh.gif
Jag skulle kanske inte beställt ett antal lösnummer från förra året också, dårrå? unsure.gif

Nä fy! Var ska det sluta.... ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Arma människa.... tongue.gif
Maria i Helsingborg
CITAT (Sulawesii @ 27-10-2005, 18:48)
CITAT (Maria i Helsingborg @ 27-10-2005, 18:38)

Farligt???? huh.gif

Nä fy! Var ska det sluta.... ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Arma människa.... tongue.gif

Straight to h..........oya-heaven? *hoppas* tongue.gif
lilla mamma
AVGIFTNING AVGIFTNING AVGIFTNING
pejori
CITAT (lilla mamma @ 27-10-2005, 19:21)

det hjälper inte.....
är man fast, så är man.... laugh.gif laugh.gif
var på blomsterlandet nyss och såg en curtisii där som var ytterst nära att flytta hem till mej rolleyes.gif rolleyes.gif
sansade mej, när jag insåg att jag redan har två och inte tycker särskilt bra om den blink.gif blink.gif
yenny
CITAT (pejori @ 27-10-2005, 19:29)
var på blomsterlandet nyss och såg en curtisii där som var ytterst nära att flytta hem till mej rolleyes.gif  :rolleyes:
sansade mej, när jag insåg att jag redan har två och inte tycker särskilt bra om den blink.gif  :blink:

Det låter bekant det där.... jag har mest hittat bella och australis när jag varit ute och blir lika sugen varje gång att köpa... fast jag har båda rolleyes.gif laugh.gif (fast jag tycker om mina)
Linda_A
CITAT (pejori @ 27-10-2005, 20:29)

det hjälper inte.....
var på blomsterlandet nyss och såg en curtisii där som var ytterst nära att flytta hem till mej rolleyes.gif rolleyes.gif
sansade mej, när jag insåg att jag redan har två och inte tycker särskilt bra om den blink.gif blink.gif

hehe jag är sån med fast jag kan inte låta bli.. biggrin.gif
Sulawesii

det hjälper inte.....

Jag fick återfall. Det måste ju betyda att det går att sluta. Ett tag iallafall. smile.gif
pejori
det KAN gå att sluta, men en gång hoyoman...alltid hoyoman. smile.gif smile.gif
tycker mest om dom storbladiga, så curtisii och serpens är inga favohoyor här smile.gif
bellan gillar jag däremot, fast den är liten wub.gif
*Grodan*
var på blomsterlandet nyss och såg en curtisii där som var ytterst nära att flytta hem till mej rolleyes.gif  :rolleyes:
sansade mej, när jag insåg att jag redan har två och inte tycker särskilt bra om den blink.gif  :blink:

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Känner igen mig!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon