Full version: Trädgårdsplanerare?
Kristina1
Hej,

Tycker det skulle vara kul med en online trädgårdsplanerare. Undrar om det skulle finnas intresse för en sådan sajt? Hurdanna erfarenheter har ni av trädgårdplanerings tjänster? Hur är det att köpa trädgårdsrelaterade produkter online? Funkar det ändast när man beställer frön? Vilken webbshop tycken ni har mest mångsidigt sortiment? Tacksam för svar smile.gif Kristina
Magda16
Jag anlitade en trädgårdsarkitekt som kom, tittade, ritade några förslag på ett papper med blyerts, några buskförslag och ett löfte om att komplettera med fler förslag. Jag tror att jag betalade mellan 3500 och 4000 för det. Hon var här i typ två timmar och det var allt jag fick. Jag var faktiskt besviken även om det var några bra förslag jag fick. Hon är en ganska "välkänd" arkitekt och kanske var det därför hon kostade så mycket sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon