Full version: Göra album
*Chris*
Jag fattar inte vad jag gör för feeel? sad.gif

Jag lyckas inte göra ett album....Hjälp mig någon!
Maria i Helsingborg
Hur långt kommer du?
*Chris*
Bilderna är klara och jag har "satt " in dom i albumet men sen när jag ska titta genom min sida så står det att jag inte har något album. wink.gif

Förstår inte riktigt det där att man ska registrera sitt albúm och sin sida på två olika sätt.

Hoppas ni förstår något av det jag säger rolleyes.gif
Maria i Helsingborg
Hmmm, det kan jag tyvärr inte hjälpa dig med...... men det finns det säkert ngn annan som kan. Håll ut! smile.gif
*Chris*
Vill ju så gärna också dela med min av min växter och annat smått och gott wub.gif rolleyes.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Har du länkat albumet till din profil i forumet? Ifall du inte har gjort det gå in i din kontrollpanel och uppdatera din profilinformation det finns en ruta där man fyller i sitt användarnamn i albumet.
*Chris*
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,29-10-2005, 00:15)
Har du länkat albumet till din profil i forumet? Ifall du inte har gjort det gå in i din kontrollpanel och uppdatera din profilinformation det finns en ruta där man fyller i sitt användarnamn i albumet.

När jag gör det och registrerar mitt album så står det att det redan finns en användare med den mailadressen. Fattar ingenting unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon