silos
Igår eftermiddag ville dottern ta foto på Olle och mig i höstens vackra värld smile.gif jag kände mig som en fotomodell och hade så roligt smile.gif

Två av bilderna är tagna i mitt vardags-skapar rum då jag håller på med kuvert tillverkning smile.gif

Jag måste villigt erkänna att jag gillar att titta på mig själv i fotorna och är fullständigt nöjd med mig själv smile.gif
Det enda som jag vill ändra på hos mig själv är min klädes stil och riktigt LÄÄÄNGTAR efter att kunna köpa tyg till en vacker cape som jag vill sy och likaså nya vackra klänningar och hattar som jag vill pröva på att sy själv och likaså kommer jag att tillverka en STOOOR sagoväska med många fack och i dessa fack kan jag ha mina viktiga saker och om jag hittar någonting ute så kan jag plocka med mig biggrin.gif smile.gif biggrin.gif

Inga från Närke
Hej Silos

Vad fina bilder det var på dig och dina djur, det syns att du älskar dem.
Jag är mycket wub.gif på dig. Har lite allergi mot hundar så jag har inte vågat skaffa någon ännu, får se när jag får pension ska försöka att skaffa något djur då när jag har mera tid.

Hittade en adress som kanske intresserar dig där du kunde visa dina fina kuvert som du gör och dina tavlor som jag också har sett. Synd att inte flera ser det än bara vi på Odla. Finns olika kategorier att välja på som t.ex. Foto o konst.

http://www.bloggportalen.se/

Ha det bra.
silos
Visst älskar jag mina kära kära vovvar;så att det ibland gör alldeles ont i hjärtat när jag tittar på dem wub.gif Det är som att kärleken bara växer och växer för var dag som går för allt i mitt liv och framförallt är jag ENORMT tacksam wub.gif
Och allt detta vill jag dela med mig till mina medmänniskor wub.gif

Tack för tipset smile.gif

Jag hoppas verkligen att du kan ha djur nån gång i framtiden wub.gif wub.gif wub.gif
annama
Hej Silos!
När jag ser bilderna som din dotter tagit på dig och dina hundar slår det mig att du skulle vara perfekt för Go´kvälls "Gör om mej". Du har bra benstomme och fina drag, du har sagt i en annan tråd att du vill ha nya kläder och du verkar vara modig nog att ställa upp. Go for it!!! Jag håller tummarna och hoppas få se dig i programmet. Du skulle bli hur snygg som helst!
silos
CITAT (annama @ 29-10-2005, 17:14)
Hej Silos!
När jag ser bilderna som din dotter tagit på dig och dina hundar slår det mig att du skulle vara perfekt för Go´kvälls "Gör om mej". Du har bra benstomme och fina drag, du har sagt i en annan tråd att du vill ha nya kläder och du verkar vara modig nog att ställa upp. Go for it!!! Jag håller tummarna och hoppas få se dig i programmet. Du skulle bli hur snygg som helst!

Det går nog inte eftersom jag vill bestämma min nya stil själv och vill varken klippa håret eller färga den och inte vill jag måla mig heller.

Men tack för dina rara ord,de värmde wub.gif
Gillan
Det finns en bild av dig silos ( tycker förresten att du
ska byta tillbaks till solis, eftersom du är en sol ) i ett
annat inlägg, där du sitter i soffan med en kjol/sari
på dig i väldigt varma färger. DET, känns som du i
mina tankar. Du är jättevacker på den bilden. Om
det är ytterkläder du vill ha nytt?, Glöm inte bort att de
måste vara lika orginella som dig smile.gif. Gärna i varma, olika
röda färger, eller varför inte i grönt eller orange?
Du är fantastisk wub.gif
/Gillan
silos
CITAT (Evgeni @ 29-10-2005, 19:09)
Det finns en bild av dig silos ( tycker förresten att du
ska byta tillbaks till solis, eftersom du är en sol ) i ett
annat inlägg, där du sitter i soffan med en kjol/sari
på dig i väldigt varma färger. DET, känns som du i
mina tankar. Du är jättevacker på den bilden. Om
det är ytterkläder du vill ha nytt?, Glöm inte bort att de
måste vara lika orginella som dig smile.gif. Gärna i varma, olika
röda färger, eller varför inte i grönt eller orange?
Du är fantastisk wub.gif
/Gillan

Jag har skrivit till Forumledningen och bad om att få tillbaka Solis nicken och jag hoppas att det går att ordna eftersom jag känner mig som en Solis smile.gif

Och tack för dina gulliga ord wub.gif
Jag vill ha ALLA kläder nya i "mina" färger som är just rött,orange och jag har numera börjat tycka om rosa och grönt och blått och absolut favorit är guld smile.gif
Castea
Ståtlig är du och dina fyrfotingar! Ser jag dig på promenad genom Strängnäs någon gång om jag är där, så kommer jag fram och hälsar på er alla om jag får?!
Kalinsi
CITAT (Castea @ 30-10-2005, 00:58)
Ståtlig är du och dina fyrfotingar! Ser jag dig på promenad genom Strängnäs någon gång om jag är där, så kommer jag fram och hälsar på er alla om jag får?!

Det skulle även jag (Silos dotter) tycka vore roligt! smile.gif
Var bor du? Nära Strängnäs?
Castea
Bor i Västerås, så det är ju rätt nära. Håller på att flytta nu, och har inte egen bil. Men tar jag mig till Strängnäs, så ska jag sannerligen kika efter er på två vovve-promenad. Om inte annat brukar jag åka till er stora höstmarknad. wink.gif
Kalinsi
CITAT (Castea @ 30-10-2005, 01:08)
Bor i Västerås, så det är ju rätt nära. Håller på att flytta nu, och har inte egen bil. Men tar jag mig till Strängnäs, så ska jag sannerligen kika efter er på två vovve-promenad. Om inte annat brukar jag åka till er stora höstmarknad. wink.gif

Åhh aha smile.gif
Det vore jätteskoj att säga hej! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon