Full version: Stackars pojke!
netaave
Om du vet med dig att du är känslig så ska du inte kolla på den här länken den är smått ekivok, jag hittade den på Bendro, och ja...lite hälsorelaterad är den väl....

[/FONT][/FONT]]http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?to...][/FONT][/FONT]
LadyG
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Så glad jag är att jag inte är kille biggrin.gif
netaave
CITAT (LadyG @ 29-10-2005, 23:41)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Så glad jag är att jag inte är kille biggrin.gif

Jag med, och vi gnäller när vi ska föda....... biggrin.gif
yla
thihi jaja dom ska alltid ta i så förbaskat (karlarna)
hahahaha den va kul

osså hittade jag detta under en av texterna o det gillade jag me

"I händelse av att jag skulle bli biten av en orm så bär jag alltid en plunta med conjak med mig.....för säkerhets skull har jag även med mig en orm."

WC Fields

ska nog börja med orm o plunta jag me hihihihi

sådärja nu kan dagen börja i leendets tecken
lilla mamma
Det är INTE synd om männen. ha ha. Den var grym smile.gif
Diabolique
Det är absolut inte mer synd om männen för att de också kan få problem med reproduktionsorganen.
Jag tycker inte att det där låter värre än allt annat jag hört mina medsystrar få genomlida. Allt från cystor, återkommande kraftiga menssmärtor (varje månad), migrän och PMS...

Senast igår träffade jag en vän som nyligen blev utskriven från sjukhuset där hon blev inlagd på grund av inre blödningar i livmodern.

Nåja, men visst är det väl så att killar är känsligare på något vis.
Det ligger något i reklamen för Echinaguard:
"Ni tjejer snackar om att föda barn, men då skulle ni veta hur det är när en kille är riktigt förkyld"... biggrin.gif
Ophelia
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ja det där var lindrigt jämför med månatliga återkommande ägglossningsperioder som kan komma oförhappandes och det känns som livmodern drar sig mot jordens mittpunkt. Inte nog med det. Sedan kommer mensen...........
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon