|
Månskensbonden
30-10-2005, 08:41
*skyndar sig ut i trädgården för att gräva om sin 'blomster-klocka' (Chronologia Linneaus), och flytta alla växter ett snäpp åt höger* -Eller skall det vara åt vänster??
Klockan?? !! Får skylla på att jag varit sjuk ett par dagar Tack Evgeni! (du är ett geni!)
Biggan_
30-10-2005, 09:38
CITAT (Månskensbonden @ 30-10-2005, 09:41) *skyndar sig ut i trädgården för att gräva om sin 'blomster-klocka' (Chronologia Linneaus), och flytta alla växter ett snäpp åt höger* -Eller skall det vara åt vänster?? 
Äh, Odlas klocka går alltid fel ett bra tag efter att alla andra ändrat sina.  Jag tror att Ingemar sover länge såna här dar.
CITAT (Berith @ 30-10-2005, 11:04) Äh, Odlas klocka går alltid fel ett bra tag efter att alla andra ändrat sina.  Jag tror att Ingemar sover länge såna här dar. Hade jag inte en aning om Men nu vet jag bättre  . Får väl hoppas att Ingmar sovit gott då /Gillan
CITAT (Evgeni @ 30-10-2005, 12:14) CITAT (Berith @ 30-10-2005, 11:04) Äh, Odlas klocka går alltid fel ett bra tag efter att alla andra ändrat sina. :lol: Jag tror att Ingemar sover länge såna här dar. Hade jag inte en aning om Men nu vet jag bättre  . Får väl hoppas att Ingmar sovit gott då /Gillan Undrar om det inte är dags för honom att vakna snart. Jag har hört att man kan få en väldans huvudvärk av att sova för länge /Gillan
Fast om vi låter det vara så är vi snart framme vid sommartiden i mars.... Och då går ju klockan helt plötsligt rätt igen! Huvudvärk...?  Törnrosa sov ju länge och jag har då aldrig hört talas om att hon hade huvudvärk?
Eva i Skåne
02-11-2005, 08:28
CITAT (Berith @ 02-11-2005, 08:17) Huvudvärk...?  Törnrosa sov ju länge och jag har då aldrig hört talas om att hon hade huvudvärk? Hmmm. Det borde kanske prinsen få svara på
CITAT (Eva i Skåne @ 02-11-2005, 09:28) CITAT (Berith @ 02-11-2005, 08:17) Huvudvärk...? :unsure: Törnrosa sov ju länge och jag har då aldrig hört talas om att hon hade huvudvärk?
Hmmm. Det borde kanske prinsen få svara på   ja huvudvärken kanske "kom tillbaka" i sängkammaren efteråt? Det blev säkerligen censurerat i sagorna, sånt vet små oskyldiga barn ingenting om i alla fall  .
Jaa såklart!  Vi har ju inte hört prinsens version. Men hette prinsen verkligen Ingemar?
Eva i Skåne
02-11-2005, 16:12
Ska bli kul och se hur lång tid det tar den här gången  /Gillan
Men klockan ska väl inte ställas om förrän i morgon?
CITAT (AnitaGg @ 25-03-2006, 09:01) Men klockan ska väl inte ställas om förrän i morgon?  Nä, var inte orolig du. Ville bara va lite smålurig /Gillan
CITAT (Evgeni @ 25-03-2006, 09:04) CITAT (AnitaGg @ 25-03-2006, 09:01) Men klockan ska väl inte ställas om förrän i morgon? :unsure: Nä, var inte orolig du. Ville bara va lite smålurig /Gillan Buse
Men jag tänkte lite grann  , som så, att om vi är ute lite grann i förtid, så kanske Ingemar och compani inte sover så länge den här gången /Gillan
Men jag tror inte att Ingemar tittar in här på Odlas forum alls längre, varken under sommar- eller vintertid.
*Felix matte*
25-03-2006, 09:32
Varför tror du det? Jag vet att han brukar titta in... han fixade nyligt en tråd som jag hade råkat lägga i fel avd.
För att man aldrig ser till honom längre, ser bara Göran här. Inte så bara förstås, men Ingemar syns iaf inte till. Och du är bergis på att det var Ingemar som fixade det? Har märkt att när "Ingemar" fixar nåt så råkar Göran vara inloggad.
CITAT (Berith @ 25-03-2006, 09:31) Men jag tror inte att Ingemar tittar in här på Odlas forum alls längre, varken under sommar- eller vintertid.  Förstår inte riktigt vad du vill ha sagt?
Vill bara påpeka att jag ser Ingemar här titt som tätt Men huvudsaken är väl att nån ställer om klockan /Gillan
CITAT (Evgeni @ 25-03-2006, 09:39) Vill bara påpeka att jag ser Ingemar här titt som tätt  Oj!  Jag har inte sett till honom på flera månader... Och aldrig att han deltar i diskussioner längre. Det är iaf flera år sen!
*Felix matte*
25-03-2006, 09:46
CITAT (Berith @ 25-03-2006, 09:36) För att man aldrig ser till honom längre, ser bara Göran här. Inte så bara förstås, men Ingemar syns iaf inte till. Och du är bergis på att det var Ingemar som fixade det? Har märkt att när "Ingemar" fixar nåt så råkar Göran vara inloggad.  Kanske Ingemar, precis som du och jag och några till, är anonymt inloggad.
Man kan ju alltid hoppas, men jag är ändå inte så säker på det.
CITAT (Berith @ 25-03-2006, 09:44) CITAT (Evgeni @ 25-03-2006, 09:39) Vill bara påpeka att jag ser Ingemar här titt som tätt  Oj!  Jag har inte sett till honom på flera månader... Och aldrig att han deltar i diskussioner längre. Det är iaf flera år sen! Nä, kanske det. Men å andra sidan är det inte så viktigt att administratörerna deltar i diskussioner ... tycker jag i alla fall. Men jag har skickat PM vid ett par tillfällen och fått svar ganska omgående, så han är definitivt närvarande i alla fall.
*Felix matte*
25-03-2006, 09:50
CITAT (Berith @ 25-03-2006, 09:44) CITAT (Evgeni @ 25-03-2006, 09:39) Vill bara påpeka att jag ser Ingemar här titt som tätt  Oj!  Jag har inte sett till honom på flera månader... Och aldrig att han deltar i diskussioner längre. Det är iaf flera år sen! CITAT (Ingemar @ 09-02-2006, 11:02) Göran har tagit bort referensnummret i länken så den som la in den tjänar inga pengar även om någon går dit. Så nu kan var och en gå dit och kolla om det verkar intressant:) här skrev Ingemar Tror nog att han har mycket att stå i så han lämnar åt oss att hålla forumet levande
CITAT (AnitaGg @ 25-03-2006, 09:49) CITAT (Berith @ 25-03-2006, 09:44) CITAT (Evgeni @ 25-03-2006, 09:39) Vill bara påpeka att jag ser Ingemar här titt som tätt  Oj!  Jag har inte sett till honom på flera månader... Och aldrig att han deltar i diskussioner längre. Det är iaf flera år sen! Nä, kanske det. Men å andra sidan är det inte så viktigt att administratörerna deltar i diskussioner ... tycker jag i alla fall. Men jag har skickat PM vid ett par tillfällen och fått svar ganska omgående, så han är definitivt närvarande i alla fall. Neej det är såklart inte viktigt att han deltar, men efter att ha varit aktiv tidigare (speciellt på gamla och här i början) så märker man ju att han lyser med sin frånvaro. Och Göran kan säkert både läsa och skicka PM i Ingemars namn, så det är inget som säger att det måste vara just Ingemar som är där/här.
Ok, jag tror iaf det jag tror...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|