lilla mamma
Ville bara visa vad Andreas B hjälper oss med.

vår hemsida

Den är ju inte helt färdig som ni ser, men den bearbetas under tiden
Malvia
Den blir säkert jättebra.

Det står ingenstans var i Sverige ni finns!
Inget telenr heller hittade jag.

Mitt företag har väldens sämsta hemsida, fast där står var vi finns, vad vi gör, och hur man kan kontakta oss på olika sätt.
lilla mamma
Var vi finns kommer under service Andreas har inte hunnit lagt in än.
Bra det där med telefon, ska maila chefen om det.
Pirum
Jättefin smile.gif Det enda jag ser som otydligt är att det i webläsaren Opera är aningen för liten text på "menyerna" och en del texter, men i Firefox ser det helt ok ut. Kanske Opera inte är helt standard, vad vet jag.
Gillan
Ja, han är allt bra snäll Andreas smile.gif
/Gillan
silos
Eran hemsida blir hur fin som helst smile.gif

Jag skulle vilja ha en hemsida men kan inget om sådant sad.gif
AndreasBlomquist
Nu har jag fått information om hur man kan kontakta företaget så nu kommer det också att läggas till på hemsidan.

En del av uppdateringen på hemsidan sköts direkt via ett lösenordsskyddat webinterface..

Fortfarande är det ju en hel del som ska åtgärdas. Det ska till en del bilder, PDF-filer och texter som ska bytas ut. Dessutom ska ju köp & sälj delen helt färdigställas och där har ju företaget 2 val, antingen göra ett statiskt som måste uppdateras från företaget eller via ett scipt på webben som gör allt automatiskt.

Någon annan som vill ha en hemsida?
Maria i Helsingborg
CITAT

Tack men nej, men gärna tips om bra, lätt och gratis ftp-program biggrin.gif rolleyes.gif

Bra jobbat, Andreas.
AndreasBlomquist
CITAT (Pirum @ 02-11-2005, 20:54)
Jättefin smile.gif Det enda jag ser som otydligt är att det i webläsaren Opera är aningen för liten text på "menyerna" och en del texter, men i Firefox ser det helt ok ut. Kanske Opera inte är helt standard, vad vet jag.

Ja, det är möjligt att Opera inte funkar så bra. Jag liksom 99.8% av internetanvändarna använder ju inte Opera utan bara Firefox o Explorer... wink.gif
AndreasBlomquist
CITAT (Maria i Helsingborg @ 03-11-2005, 00:06)
CITAT

Tack men nej, men gärna tips om bra, lätt och gratis ftp-program biggrin.gif rolleyes.gif

Bra jobbat, Andreas.

Maria,

Jag använder FlashFXP men det är inte gratis tyvärr..
pisanggoreng
Det var väl ovanligt snällt, Andreas! smile.gif

(Jag ägnade själv gårdagen åt att bygga om min hemsida- blev rätt nöjd. smile.gif)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon