|
I morgon är det dags för tenta i Företagsekonomi kl 8 - 13 Skicka mig en tanke då, är ni snälla, kan behöva lite support! Nu ska jag ut o gå för o samla lite syre till hjärnan, det går åt i morgon
Håller tummarna allt vad jag orkar!!!!!!
/Stina
Snöflinga
02-11-2005, 19:21
Skal hålla tummarna och tänka på dej hela tiden.... Lycka till
Min sonhustru tentar också i morgon, får hålla båda tummarna.
Tack ska ni ha, jag samlar tummarna i fickan o tar dom med mig
kerstin z5-6
02-11-2005, 20:18
 tumme!
Håller tummarna
Här hålls också det som finns att hålla Min sonhustru har inte tenta, men omtenta den här veckan . Så det blir en del hålla allt för. /Gillan
netaave
02-11-2005, 22:17
Japp håller hårt för allihop!
CITAT (Annlo @ 02-11-2005, 20:08) I morgon är det dags för tenta i Företagsekonomi kl 8 - 13 Skicka mig en tanke då, är ni snälla, kan behöva lite support! Nu ska jag ut o gå för o samla lite syre till hjärnan, det går åt i morgon  Håller tummar och tår för att allt ska gå bra!
Monica M zon 4
03-11-2005, 06:58
Håller givetvis mina tummar också! Lycka till!
Sulawesii
03-11-2005, 08:28
Håller tummarna för dig nu! Hoppas att det går ruskigt bra!
Håller också mina nu. Kontentan av det är att här blir det inget gjort. Och jag kan skylla på dagens goda gärning /Gillan
Sulawesii
03-11-2005, 09:22
 Tur att det går att skiva med pekfingervalsen!
CITAT (Sulawesii @ 03-11-2005, 10:22)  Tur att det går att skiva med pekfingervalsen! Japp
*håller!*  och skickar styrketankar. Du fixar det!
Japp nu var det klart! Ni kan släppa era tummar nu Jag tror nog att det gick bra förstår ni! Så skönt när det är gjort, man är helt slut i kroppen... När jag känner efter har jag nog ansträngt hjärnan så hårt så jag har gått ner i vikt av detta! Tack för era tankar, dom värmer!
Biggan_
03-11-2005, 16:52
Nä, nu håller vi tummarna för att det går vägen, hela vägen
CITAT (Birgitta P @ 03-11-2005, 17:52) Nä, nu håller vi tummarna för att det går vägen, hela vägen   gulle dig!
Nä, nu är det lika bra att fortsätta hålla tills du får svar. då kan du ju dessutom nämna att vi hjälpte till vad kul att det känns bra /Gillan
CITAT (Evgeni @ 03-11-2005, 18:03) Nä, nu är det lika bra att fortsätta hålla tills du får svar. då kan du ju dessutom nämna att vi hjälpte till vad kul att det känns bra /Gillan Jag lovar o rapportera vad resultatet blir!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|