Full version: Pärlband
Saiai

Visst är naturen fantastisk på att skapa konstverk!
(tycker varken om regn eller spindlar men när de samarbetar kan jag tycka om dom båda;-))

Även Nina Weibull fick pärlor i hatten....:-)
amaira
Visst är det helt ljuvligt underbart wub.gif wub.gif wub.gif !!!
silos
Mycket mycket vackert wub.gif
Saiai
Apropå djur och natur.......fast med lite fusk från människohjälp...
Nallen står i Vänersborg, Linden som gett liv åt den står på rot.

*Felix matte*
Alltså... jag kan inte förstå hur man kan fånga spindelnät så där vackert på bild unsure.gif
Jag har sett nät men de har aldrig fastnat på bild sad.gif
Saiai
CITAT (Felix matte @ 24-11-2005, 23:01)
Alltså... jag kan inte förstå hur man kan fånga spindelnät så där vackert på bild unsure.gif

Det är svårt, men man måste få kameran att fokusera på nätet och inte på bakgrunden, det är ju lättare med stora daggdroppar på nätet som i detta fall. Har man en kamera med manuell zoom kan man zooma in nätet lättare.
*Felix matte*
CITAT (Saiai @ 24-11-2005, 23:07)
CITAT (Felix matte @ 24-11-2005, 23:01)

Det är svårt, men man måste få kameran att fokusera på nätet och inte på bakgrunden, det är ju lättare med stora daggdroppar på nätet som i detta fall. Har man en kamera med manuell zoom kan man zooma in nätet lättare.

Säger bara Grattis! till att ha lyckats fånga fint nät på bild... jag har nog alltför dåligt tålamod för att lyckas rolleyes.gif tongue.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon