Linda_A

Se jag får plats med mera hoyor i alla rummen förutom köket. wub.gif
Alexander-VG-zon3
jag har med rensat veck frö plantor och sticklingar och satt dom nå annan stanns så jag får plats med mina nya hooyr rolleyes.gif tongue.gif smile.gif
*Grodan*
Det blev fint! Köp mera! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Jag har ett projekt på gång ikväll som ska ge mig mer plats till mina, dvs de jag redan har skaffat. wub.gif Ska sätta upp hyllor i fönstret, får se hur det går! Bild kommer om det går vägen och om kameran vill.
Linda_A
Flaxxs: Hehe undrar varför man gör så. biggrin.gif

Grodan: Jo jag är nöjd. biggrin.gif Var skönt att få upp de småbladiga. Har två till som ev ska upp med. men det tar jag sen.

Hehe det ska jag var så lugn.. biggrin.gif
lilla mamma
Hur blir det när alla är fullväxta? jisses vad trångt det kommer bli, sängen kanske blir en örtasäng.
Linda_A
CITAT (lilla mamma @ 03-11-2005, 22:11)
Hur blir det när alla är fullväxta? jisses vad trångt det kommer bli, sängen kanske blir en örtasäng.

Jag har två hyllor på ingång. Plus så jag kan inte tänka förstår du väl.. Jag har jämt plats.. laugh.gif laugh.gif

Plus jag kan ju göra som pejori sen. biggrin.gif

Kan hon så jag kan. wub.gif
lilla mamma
Jag tror dig
Linda_A
CITAT (lilla mamma @ 04-11-2005, 20:11)
Jag tror dig

vilken tur då.. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon