silos
Tagit bort!
silos
Nu skall "stjärnan" sova och fara till drömmarnas rike biggrin.gif

Gooodnatt allihoopaa smile.gif wub.gif smile.gif
annama
Odlas Luciakandidat nr. 1 Silos smile.gif
Finns det flera som ställer upp?

Själv avskyr jag att bli fotograferad, tål inte att konfronteras med den bistra verkligheten sad.gif sad.gif sad.gif
Biggan_
Solis blir utmärkt som vår Lucia tycker jag också smile.gif
Du gör dej jättebra på foto, Solis smile.gif
stina
Är det bara jag som är en "fegis" och inte vågar lägga ut bilder på mej själv på Internet. Vill inte att bilden ska användas till något annat.... Nu tänker jag INTE på porr, en sån bild är risken minimal att jag skulle lägga ut, men jag gillar inte ändå tanken att min bild skulle hamna någon annan stans....
silos
ÅÅÅÅÅ;får jag vara Luciakandidat,vad ROOOOLIGT biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Det har jag alltid önskat att få vara smile.gif wub.gif smile.gif
astrid.m.s
huh.gif Luciakandidat??????? ohmy.gif
Jag som klippte av mitt långa hår i helgen........????ohmy.gif Kanske jag skulle ha väntat med det till efter lucia! wacko.gif Tänkte inte på det!! sad.gif
Kanske jag får vara tärna i alla fall! unsure.gif

Silos, när jag ser bilderna på dig så påminner ditt utseende min gamla lärarinna jag hade i gymnasiet. Men hon var allvarsam och barsk. Vi upplevde henne som mycket gammeldags i sitt sätt att vara. Ibland fick vi väl se henne lite glad och då ser hon ut dig ungefär. Hon hade långt hår men det var alltid uppsatt och vad jag kommer ihåg alltid klädd i dräkt. Väldigt respektingivande! Fast vi lärde oss mycket och det bra år trots allt.
Kanske hon var en "silos" bakom attityden, vad vet man.
silos
CITAT (astrid.m.s @ 07-11-2005, 13:10)
Jag som klippte av mitt långa hår i helgen........????ohmy.gif Kanske jag skulle ha väntat med det till efter lucia! wacko.gif Tänkte inte på det!! sad.gif

Silos, när jag ser bilderna på dig så påminner ditt utseende min gamla lärarinna jag hade i gymnasiet. Men hon var allvarsam och barsk. Vi upplevde henne som mycket gammeldags i sitt sätt att vara. Ibland fick vi väl se henne lite glad och då ser hon ut dig ungefär. Hon hade långt hår men det var alltid uppsatt och vad jag kommer ihåg alltid klädd i dräkt. Väldigt respektingivande! Fast vi lärde oss mycket och det bra år trots allt.
Kanske hon var en "silos" bakom attityden, vad vet man.

Bakom många allvarliga ansikten finns det strålande ansikten som visar sig då någon har visat att man har sett den personen smile.gif
Jag har dagligen lyckan att få se hur de allvarliga medmänniskors ansikten lyser upp i ett soligt leende då jag säger hej när vi möts wub.gif
*Felix matte*
CITAT (astrid.m.s @ 07-11-2005, 13:10)

Jag också har klippt av mitt.. först 25 cm och nyligt 15 cm till.. nu har jag axellångt..kanske kan jag vara tomte tongue.gif laugh.gif

Solis så fina bilder smile.gif
silos
Ni är sannerligen rara här på Odla och jag blir så glad av era goa ord wub.gif smile.gif wub.gif

Hi hi:Felix mate är då tomte och Astrid tärna biggrin.gif Det saknas sen pepparkaksgubbar och vilka mer!?
silos
Jag undrar varför har bilderna försvunnit i denna min tråd;kan det vara att sonens dator havererade och alla bilder försvann på det viset?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon