linh
Hej!
r det ngon som vill ta ver mitt kumquatstrd fr 1 kr? Jag har trdet
ute p tradera just nu.
http://www.tradera.com/auction/aid_20585980
Har inte hjrta att slnga det...

Fr frsta gngen p vldigt lnge *ser* jag hur mnga vxter jag har hemma! I flera mnader har jag haft ett sdant ha-begr och inte insett att jag bor i en djungel! Fler hoyor! Fler phalaenopsis! Fler saintpaulior! Vill ha, vll ha, vill ha! Min sambo tycker dock att det ser mindre "djungel" ut nu nr jag har lindat alla hoyor med lnga rankor i bgar och liknande. Och s mycket plats hoyor tar nr man ska ha bge till dem! och nd har jag ngra till sticklingar p G som jag inte har lindat upp nnu.
Ja, men NU ska jag INTE ha fler ;-)

S, jag har varken plats eller tid fr ett "renoveringsobjekt" som detta trd har blivit...
kristerh
jag anmler mig som frivillig biggrin.gif jag r redo att ta hand om den.
krister
linh
h, s snllt! Fll du fr min otroligt sljande text? :-D
Man ska ju vara rlig i auktionsbeskrivningarna!
flaxss
synd man inte bodde nrmre d hade jag hmtat det smile.gif smile.gif
melonbabe
>ndring: Linh tror jag har ett kalamodin. Och hr har jag trott att det r ett kumquat! Trots det... Det vill flytta!

Jag gr som Linh, frsker hitta ett nytt hem fr mitt kumquattrd. Det har inte haft trips, men har ftt en provadokur fr massa mnader sen (ullss p en av mina orkider). Dremot tycker jag att det ser vrre ut n ditt Linh! wink.gif Riktigt renoveringsobjekt med andra ord. P kpet kan man f en liten citronplanta...

Frslagsvis byte mot keiki, orkid-renoveringsobjekt eller kontater. Bjud hejvilt wink.gif (till kajsa@melen.se)

Hmtas eller levereras i Stockholm/Jrflla-omrdet.
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon