Annlo
Vi har en sån här Green line (tror jag den hette?) från Granngården. Det var min sambo som monterade ihop den och han minns inte var bruksanvisningen tog vägen wacko.gif

Så nu till min fråga: Hur tömmer man den? går det att ta bort någon sida på den eller måste jag gräva ur den uppifrån?(Låter omständigt blink.gif )

Tänkte tömma den till våren...
KURT
Problemet är att företaget PWS som tillverkar Green Line har väldigt olika modeller som de säljer under samma namn! Är det någon av plastbehållarna så brukar det finnas ett "lås" på sidan så at man kan "vika" upp den.
Annlo
Tack för svar! Det är en Master jag har. Så då går det alltså att plocka bort sidorna på den. Tack för länken!
Gossen Ruda
Jag har nånting som liknar Mully eller vad den nu hette. rolleyes.gif På den är det bara att lyfta behållaren rätt upp, den står löst på bottnen och är konisk.
jåj
Hej.
Har tre olika och det är bara att lyfta upp de är koniska och står löst på botten.

JÅJ
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon