gammelnalle
08-11-2005, 19:08
så nu snackar vi "samma språk".... den gamla hade ju benägenheten att hänga upp sig (på småsaker) och inte vilja titta på era bilder osv....)
men det känns lite ovant...
dessutom har jag ÄNTLIGEN fått in EXCEL.... (lagligt)... words och Powerpoint gick bra förutan men excel...... nä...
björn
*Felix matte*
08-11-2005, 19:14
Grattis!
min är från i somras... snabb så jag i början trodde det var raketmotor i
wolkenkrabber
08-11-2005, 19:24
min dator var ju död när man kom hem, så man sitter ju på päronens pc nu, men jag tog ut hårddisken igår kväll och lämnade in den till dem jag köper min nya dator av så får den vara slav till min nya dator jag antagligen kan hämta imorgon, skall bli skoj att så sitta på en bra dator igen!
Fialotta
08-11-2005, 19:52
Grattis Nalle....nu är du med i matchen
ninnisky
08-11-2005, 20:26
Snöflinga
09-11-2005, 00:25
Nalle, jag är också ägare av ny dator

"Dellen" heter han, ihopplockad efter mina behov, är så nöjd .... nackdelen skulle väl vara att han pockar och drar, när jag borde göra annat
Går i väntans tider min kommer i november - december
Eva St
gammelnalle
09-11-2005, 06:53
CITAT (Snöflinga @ 09-11-2005, 01:25)
Nalle, jag är också ägare av ny dator

"Dellen" heter han, ihopplockad efter mina behov, är så nöjd .... nackdelen skulle väl vara att han pockar och drar, när jag borde göra annat

gör inte ALLA datorer det?? eller är Dellen extra snygg??
lilla mamma
09-11-2005, 14:44
Vår nya tappade hela windows efter en vecka, alltså ALLT inkl drivrutiner och allt. Tog 5 dagar med laptop som xtradator så hade office fixat det
Grattis, nu blir datorisering av då
Snöflinga
09-11-2005, 16:37
CITAT (gammelnalle @ 09-11-2005, 07:53)
CITAT (Snöflinga @ 09-11-2005, 01:25)
Nalle, jag är också ägare av ny dator :P "Dellen" heter han, ihopplockad efter mina behov, är så nöjd .... nackdelen skulle väl vara att han pockar och drar, när jag borde göra annat

gör inte ALLA datorer det?? eller är Dellen extra snygg??

Ursnygg och mycket flirtig eller heter det flörtig
Grattis...visst är det härligt...
Min börjar ju bli gammal efter snart ett år men efter alla turer på verkstan så känns den ju fortfarande som ny...
Har inte riktigt haft tid att "lära känna" den heller så jag är fortfarande lite "nyförälskad"...
Uj Uj Uj Ikväll kom min nya dator nu har vi att göra men kul ska det bli
Eva St
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.