Full version: Hurra! ny dator
gammelnalle
så nu snackar vi "samma språk".... den gamla hade ju benägenheten att hänga upp sig (på småsaker) och inte vilja titta på era bilder osv....)

men det känns lite ovant...

dessutom har jag ÄNTLIGEN fått in EXCEL.... (lagligt)... words och Powerpoint gick bra förutan men excel...... nä...

björn
*Felix matte*
Grattis!
min är från i somras... snabb så jag i början trodde det var raketmotor i laugh.gif
wolkenkrabber
min dator var ju död när man kom hem, så man sitter ju på päronens pc nu, men jag tog ut hårddisken igår kväll och lämnade in den till dem jag köper min nya dator av så får den vara slav till min nya dator jag antagligen kan hämta imorgon, skall bli skoj att så sitta på en bra dator igen!
Fialotta
Grattis Nalle....nu är du med i matchen tongue.gif
ninnisky
GRATTIS till den nya datorn! biggrin.gif biggrin.gif
Först nu får du veta vad du saknat biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Snöflinga
Nalle, jag är också ägare av ny dator tongue.gif "Dellen" heter han, ihopplockad efter mina behov, är så nöjd .... nackdelen skulle väl vara att han pockar och drar, när jag borde göra annat wub.gif
Eva St
Går i väntans tider min kommer i november - december
Eva St
gammelnalle
CITAT (Snöflinga @ 09-11-2005, 01:25)
Nalle, jag är också ägare av ny dator tongue.gif "Dellen" heter han, ihopplockad efter mina behov, är så nöjd .... nackdelen skulle väl vara att han pockar och drar, när jag borde göra annat wub.gif

gör inte ALLA datorer det?? eller är Dellen extra snygg??
smile.gif smile.gif smile.gif
lilla mamma
Vår nya tappade hela windows efter en vecka, alltså ALLT inkl drivrutiner och allt. Tog 5 dagar med laptop som xtradator så hade office fixat det

Grattis, nu blir datorisering av då
Snöflinga
CITAT (gammelnalle @ 09-11-2005, 07:53)
CITAT (Snöflinga @ 09-11-2005, 01:25)
Nalle, jag är också ägare av ny dator  :P    "Dellen" heter han, ihopplockad efter mina behov,   är så nöjd .... nackdelen skulle väl vara att han pockar och drar, när jag borde göra annat   wub.gif

gör inte ALLA datorer det?? eller är Dellen extra snygg??
smile.gif smile.gif smile.gif

Ursnygg och mycket flirtig eller heter det flörtig wub.gif
Tesa
Grattis...visst är det härligt...
Min börjar ju bli gammal efter snart ett år men efter alla turer på verkstan så känns den ju fortfarande som ny... unsure.gif
Har inte riktigt haft tid att "lära känna" den heller så jag är fortfarande lite "nyförälskad"... wub.gif
Eva St
Uj Uj Uj Ikväll kom min nya dator nu har vi att göra men kul ska det bli
Eva St
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon