|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Vilka roliga bilder Boxer! Underbart!
Zarah P
19-11-2005, 09:16
CITAT (Susanna @ 18-11-2005, 20:57) Hihi, ville inte lägga ut den här bilden tidigare eftersom den är så suddig. Fast här ser man i alla fall att benen är lika långa. När han sitter ser det ju faktiskt ut som om bakbenen är mycket längre än frambenen. Visst är han söt, en schäfer i taxstorlek.  Han är bedårande!!
Biggan_
19-11-2005, 09:25
CITAT En av mina favorithundar från Pompeji. Lägg märke till hur korta ben han har! Han når ner till marken i alla fall Jättefin är han
Anki på Öland
19-11-2005, 10:29
Nu får jag sova med resten av gänget på soffan.......  ......om jag ligger stilla och inte busar förståss!! Anki
*Felix matte*
19-11-2005, 10:34
CITAT (Anki på Öland @ 19-11-2005, 10:29) Nu får jag sova med resten av gänget på soffan.......  ......om jag ligger stilla och inte busar förståss!! Anki Så sött Ser de på Tv innan de somnar
Anki på Öland
19-11-2005, 10:40
CITAT (Felix matte @ 19-11-2005, 10:34) Ser de på Tv innan de somnar  Ja så är det nog....  bäst gillar dom amerikanska filmer för där skäller alltid hundar i bakgrunden på utomhus-scener....... Anki
vilken härlig hög me tussar du har anki
Hur du fotograferar din valp 1. Ta ut filmrullen från förpackningen och ladda kameran. 2. Ta förpackningen från valpens mun och kasta den i skräphinken. 3. Lyft upp valpen från skräphinken och borsta bort kaffesumpen från valpens nos. 4. Välj ut en bra bakgrund för fotograferingen. 5. Skruva fast kameran på kamerastativet, kolla så att blixt och skärpa fungerar. 6. Hitta valpen och dra loss en smutsig socka från dess mun. 7. Sätt valpen på den utvalda platsen och ställ dig bakom kamerastativet. 8. Glöm den utvalda platsen och kräla på alla fyra efter valpen. 9. Ställ in skärpan med en hand medan du motar bort valpen med den andra handen. 10.Hämta en näsduk och torka bort nostrycket från linsen. 11.Släng ut katten och hämta en pappersbit att torka bort blodet från, det av katten förorsakade, rivsåret på valpens nos. 12.Försök få valpens uppmärksamhet genom att pipa med en leksak över ditt huvud. 13.Sätt på dig dina glasögon igen och kolla om kameran har gått sönder. 14.Studsa upp fort som fan och plocka upp valpen i nackskinnet och säg: "Nej, nej – sånt gör vi utomhus!" 15.Plocka fram ett glas och en fin whiskey. 16.Sätt dig i din favoritfåtölj, lägg fötterna på soffbordet, läppja på whiskeyn och besluta dig för att det första du ska lära valpen i morgon är "Sitt" och "Fot". hehe de här kom me mejlen nyss så mindes jag första dagen erik kom hit nog kröp vi på golvet man inga rivsår uppstod o kameran höll möjligen fick jag ont i knäna av allt krypande
Boxer, jag kan inte se dina hundar..
(Och det är nästan bättre om du sätter bilderna under varandra istället.. Så slipper man scrolla lika mycket i sidled..)
Zarah P
19-11-2005, 18:36
CITAT (Anki på Öland @ 19-11-2005, 10:29) Nu får jag sova med resten av gänget på soffan.......  ......om jag ligger stilla och inte busar förståss!! Anki Får du plats, tro?
CITAT (cic @ 19-11-2005, 18:35) Boxer, jag kan inte se dina hundar..
(Och det är nästan bättre om du sätter bilderna under varandra istället.. Så slipper man scrolla lika mycket i sidled..) Kan du inte se dom??! Någon skillnad nu?
Anki på Öland
19-11-2005, 19:40
CITAT (Zarah P @ 19-11-2005, 18:36) Får du plats, tro?  Nää, jag har en pinnstol framför datorn som jag får sitta på...... Anki
Zarah P
19-11-2005, 20:34
CITAT (Anki på Öland @ 19-11-2005, 19:40) CITAT (Zarah P @ 19-11-2005, 18:36) Får du plats, tro?  Nää, jag har en pinnstol framför datorn som jag får sitta på...... Anki Vad snällt!
Susanna
19-11-2005, 20:45
Jättefin bild Anki. Men hur många är dom?
Anki på Öland
19-11-2005, 21:17
CITAT (Susanna @ 19-11-2005, 20:45) Jättefin bild Anki. Men hur många är dom? Det är bara 2 vuxna och så den svarta valpen. Dom 2 andra ligger någon annanstans just vid fototillfället. Anki
*Felix matte*
19-11-2005, 22:32
Biggan_
19-11-2005, 23:05
Vilket fint collage du har fått med bilder på Felix! Hoppas att det känns lite bättre nu! Jag vet ju att det är tungt länge, men de första dagarna är djävligast att uthärda och man gråter stup i kvarten och kan inte ta sig ur sin förtvivlan, till slut så lättar trycket något och man börjar fungera igen. Sen går det lite lättare för var dag. Kram
*Felix matte*
19-11-2005, 23:43
CITAT (Birgitta P @ 19-11-2005, 23:05) Vilket fint collage du har fått med bilder på Felix! Hoppas att det känns lite bättre nu! Jag vet ju att det är tungt länge, men de första dagarna är djävligast att uthärda och man gråter stup i kvarten och kan inte ta sig ur sin förtvivlan, till slut så lättar trycket något och man börjar fungera igen. Sen går det lite lättare för var dag. Kram  Javisst är det jobbigt och rätt som det är så står eller går man där och gråter.. jo jag vet och förstår att det en dag kommer att kännas lättare och jag har er Odla-vänner att tacka för så mycken support .. här har jag ju sett att så många andra också har mist en vän och då känns det som att vi delar sorgen... precis som vi också brukar dela glädje då något positivt händer i någons liv och leverne.
Åh vilket fint collage du fått!  Ett jättefint minne av lilla Felix! ....gråter varje gång jag läser dessa trådar... Lider så förfärligt med er!
Fantastiskt collage. Goa söta Felix, det är ofattbart Kram från Berit
Inga från Närke
27-11-2005, 17:28
Vad fina bilder ni har på era älsklingar. Man blir lite  men eftersom jag jobbar hela dagarna så finns inte tid för husdjur. Tur att man har Odla så man kan njuta ändå av era fina bilder oavsett vad det är för husdjur ni har.
Keno poserar på piren i Jkpg.   Dessutom är det gott med det där kalla som finns överallt nu..
Zarah P
28-11-2005, 15:25
CITAT (cic @ 27-11-2005, 16:44) *fniss* så sött!
Va fin han är keno
Här kommer en dagsfärsk bild på Keno.  Nu har han inte valppäls på öronen längre..
Snöbus är KUL!!!
Swingtime
08-01-2006, 21:40
 Här är en bild på Brúsi min dotters hund som jag "lånar" ibland
CITAT (pejori @ 09-11-2005, 22:45) Det är jag med Pejori,usch vad jag över men att beskära foton funkar inte för mig heller.Det blir bara pannkaka men jag använder inte originalet till mina tester.Photoshop är lite knepigt,men jag ger inte upp.
CITAT (Felix matte @ 19-11-2005, 23:43) CITAT (Birgitta P @ 19-11-2005, 23:05) Vilket fint collage du har fått med bilder på Felix! Hoppas att det känns lite bättre nu! Jag vet ju att det är tungt länge, men de första dagarna är djävligast att uthärda och man gråter stup i kvarten och kan inte ta sig ur sin förtvivlan, till slut så lättar trycket något och man börjar fungera igen. Sen går det lite lättare för var dag. Kram  Javisst är det jobbigt och rätt som det är så står eller går man där och gråter.. jo jag vet och förstår att det en dag kommer att kännas lättare och jag har er Odla-vänner att tacka för så mycken support .. här har jag ju sett att så många andra också har mist en vän och då känns det som att vi delar sorgen... precis som vi också brukar dela glädje då något positivt händer i någons liv och leverne.  Här kommer många tröstekramar till dig Agneta,jag visste inte att lille Felix är borta.Min nye dator kom inte förän juldagen. Vilket fint collage Birgitta har gjort av Felix,hon är duktigt. Det är så sorgligt att förlora en vän. Jag vet hur det är,vår älskade Fina somnade in den 29/12 2001,hon hade fyllt 11år i febr.02. Min Olivia fyller 14år i morgon.Hon får prinskorv,tårta gillar hon inte.
 en grannes nya yttepyttevovve visst är lisa söt grannes skor är 36or bara så ni kan jämföra
lisselbo
16-01-2006, 00:25
Gud så söt Vad är det för ras?
*Felix matte*
16-01-2006, 07:20
CITAT (oldwolfie @ 15-01-2006, 23:54)  en grannes nya yttepyttevovve visst är lisa söt grannes skor är 36or bara så ni kan jämföra  Så otroligt söt liten
hm hm tror de e lite bichon frisse i den men jag har glömt fråga för då jag o erik ser den lille så säger vi bara gullegulle gull  och pappilon har jag tagit reda på nu
*Felix matte*
17-01-2006, 08:19
Det här är Fia som fn bor hos oss, världens finaste goaste duktigaste snällaste....
vad roligt! då får du åter höra ljudet av tassar och klor på golvet. passa på att njuta av honom medans han är hos er
Så roligt att du har en hundkompis hos dig.
Ja, Fia skulle jag inte kunna passera utan att sätta mig en stund och småprata och gosa medan svansen går. Ser sååå snäll och vänlig ut!
Keno är en stor pojke nu.  Han lyfter på benet när han kissar.
Lägger in en bild på min 'lill-älskling' som fyllde 1 år igår...han fick en hundtårta...
har kollat igenom alla söta nu så de e nog dags att lägga in en bild på min sötis nu så ni inte glömmer bort honom
Nu är det ju inte dagens hundbild, för den här togs i söndags. Det är en sån där "utställningsbild" som jag tog för att vår uppfödare (som ju bor på gotland) gärna ville skapa sig en uppfattning om vad som har hänt.  Minsann. Keno börjar bli en riktigt stilig herre nu!
Linda_A
24-01-2006, 15:13
 Grisen inte dag men under julhelgen.
CITAT (cic @ 24-01-2006, 14:58) Minsann. Keno börjar bli en riktigt stilig herre nu!  Jo han är verkligen stilig! Jättefin
LindaLunda
26-01-2006, 09:05
Anki på Öland
26-01-2006, 21:03
Härligt med snö och vinter tycker Lotta!!! Anki
CITAT (LindaLunda @ 26-01-2006, 09:05) MYCKET SÖT!!!!!!! SÖTAST AV DEM ALLA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: !!! Linda  Nja.. Men en väldigt god tvåa tycker jag! Himla mysig bild.
Jag roade mig med den där inneprylen "EFIT" (ett foto i timmen) i söndags. Här är resultatet: http://www.goldenpojkarna.se (klicka på länken högst upp)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|