Full version: Min sämsta bild
Ewa L
Det finns så fantastiskt många, vackra bilder att titta på här på forumet. Men: Jag satt och skannade lite bilder för ett tag sedan och hittade en riktigt misslyckad, och insåg att det kunde bli nog så roligt om vi bjussar på den typen av bilder. Tror inte jag är ensam. biggrin.gif

Bakgrund: Jag var stolt vinnare av en tennisturnering för några år sedan, men ingen hade fotograferat mig! Eftersom jag var besviken över det bestämde jag mig för att plåta mig själv.
Sagt och gjort, snygg make-up, fin i håret, nya tenniskjolen etc.

På med auto-inställning, kollade noga var jag skulle stå etc, timern på. Den perfekta bilden var tagen!
Sedan var det bara till att vänta tills rullen var färdigplåtad innan jag kunde lämna in den för framkallning. (Detta var alltså före digitalkamerorna.) Jätteglad hämtade jag fotopåsen.

Den stolta vinnaren
stennie
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Tack för det skrattet.....helfestligt !!!!
Kathy
Vilket fint racket du höll i! tongue.gif laugh.gif Man ser nästan hela racketet.
jendah
Kul!! biggrin.gif biggrin.gif

Jag har också en hemsking... men kan tyvärr inte visa den, det skulle vara för elakt mot inblandade...
Men den är tagen på ett bröllop, det var meningen att ta på brudparet som dansade i mitten - och precis när jag trycktepå knappen så dansade brudens morfar in i bilden. Det enda som syns är hans ganska rejäla svängande blåklädda ända... laugh.gif laugh.gif
Hannele
Underbart. biggrin.gif
karjo
laugh.gif tongue.gif Snyggt racket som sagt!
pejori
snygg blomma ewa laugh.gif laugh.gif laugh.gif
någon naturfotograf blir jag nog aldrig laugh.gif laugh.gif laugh.gif

pejori
tror inte jag vinner något fotopris för den här heller

inte ens jag vet vad det är laugh.gif laugh.gif
Ewa L
CITAT (pejori @ 10-11-2005, 15:18)
inte ens jag vet vad det är laugh.gif laugh.gif

Det tror jag att jag gör. Jag har en liknande bild. biggrin.gif

En stycken blommande Hoya?
pejori
CITAT (Ewa L @ 10-11-2005, 16:24)
CITAT (pejori @ 10-11-2005, 15:18)
inte ens jag vet vad det är laugh.gif  :lol:

Det tror jag att jag gör. Jag har en liknande bild. biggrin.gif

En stycken blommande Hoya?

det KAN vara en lacunosa men jag är inte säker laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Sulawesii
CITAT (pejori @ 10-11-2005, 15:11)
snygg blomma ewa laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Tänkte skriva detsamma, så jag snor en bit av ditt inlägg istället! biggrin.gif
*Felix matte*
Så fint racket biggrin.gif och vinstkorgen innehöll väl en hel del godis rolleyes.gif

Mina nuvarande fotomissar deletas direkt... lite synd eg.. för visst är de kul att se så här i efterskott laugh.gif
Inga från Närke
Detta var för många år sedan exakt när kommer jag inte ihåg. Någon gång mellan 1970-75.
Vi var till en folkpark och skulle titta på Emil Ford om ni vet vem han är. Rätt som det var kom han bland publiken och jag frågade om min gubbe kunde få ta en bild på honom och mig och det gick bra. Vi ställde upp oss och Emil lade armen om mig och jag lutade mig mot hans bröstkorg. Han var huvudet längre än jag.
När vi sedan framkallade bilden så fanns jag med och sedan endast den skäggprydda hakan på Emil. Då ska ni veta att jag blev sur på dåvarande gubben för Emil var min idol på den tiden. Skulle ju vilja haft kortet och visat alla att jag hade fått en kram av honom, men se det blev inget med det. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon