|
Full version: Datorhaveri:(
Just det; den andra datorn havererade fullständigt igår  Men så kom jag på att jag hade fått en gammal dator ifrån en internett vän Så nu har en granne installerat denna 10 år gamla dator och jag kan vara online igen:JIPPPIIIII
Skönt att det löste sig nu, men hur blir det med den andra datorn? Vilken tur att du hade den gamla datorn kvar
Ja, dessa förblommade apparater upphör aldrig att förvåna mig Tur, för dig att det löste sig  /Gillan
CITAT (LadyG @ 10-11-2005, 18:34) Skönt att det löste sig nu, men hur blir det med den andra datorn? Vilken tur att du hade den gamla datorn kvar  Den andra datorn var sonens och jag vet ej om det går att fixa den Så nu är datorn faktiskt min och det gör inget att den är långsam men jag kan inte sända bilder eller kolla på bilder tror jag men jag kan läsa och skriva
Det kanske finns en datorbutik i närheten som kan laga den? En del har service i butiken, men det kan vara ganska dyrt om man har otur. Det bästa är om sonen är data-kunnig. Då kan han fixa den
CITAT (LadyG @ 10-11-2005, 18:46) Det kanske finns en datorbutik i närheten som kan laga den? En del har service i butiken, men det kan vara ganska dyrt om man har otur. Det bästa är om sonen är data-kunnig. Då kan han fixa den  Sonen är inte datorkunnig.Han verkar inte bry sig att datorn havererade men dottern tycker att det är tråkigt eftersom hon gillar att hålla på med bilder etc...
Åh, så synd. Då kan det bli besvärligt.
Önska dig en ny dator i julklapp!:)
Ja, vilken bra idé  En riktigt snabb en, med webkamera
CITAT (Carex @ 10-11-2005, 21:57) Önska dig en ny dator i julklapp!:) Det skall jag göra;men då skall det äkta mirakel till att Jultomten skulle komma med en ny dator
Man ska aldrig sluta hoppas
CITAT (LadyG @ 11-11-2005, 14:07) Man ska aldrig sluta hoppas  Just det!!! Jag har varitr såååå ledsen idag;eftersom jag inte kunde få igång denna gamla dator men jag ringde till Telia och en ung man hjälpte mig att få igång "gamlingen" Jag känner faktiskt mig riktigt duktig nu
Härligt att den startade igen. Du blir en riktig datatekniker om du håller på så här  Jag hoppas verkligen att den andra datorn inte är så trasig att den inte går att få igång igen. Det vore synd tycker jag.
*Felix matte*
11-11-2005, 15:35
Men så trist med datorhaveri... hoppas nu att du slipper mer krångel med den
Kalinsi
11-11-2005, 16:49
CITAT (LadyG @ 11-11-2005, 14:59) Jag hoppas verkligen att den andra datorn inte är så trasig att den inte går att få igång igen. Det vore synd tycker jag. Tyvärr så har den andra datorn total kraschat, en duktig databekant har kikat på den och den är "pajko"
lilla mamma
11-11-2005, 18:53
Silos, den mäktade inte med ditt tempo på inlägg Jag vet hur det är, förra datorn fick vi trojaner så allt lade av
CITAT (Kalinsi @ 11-11-2005, 16:49) CITAT (LadyG @ 11-11-2005, 14:59)
Jag hoppas verkligen att den andra datorn inte är så trasig att den inte går att få igång igen. Det vore synd tycker jag.
Tyvärr så har den andra datorn total kraschat, en duktig databekant har kikat på den och den är "pajko"  Ajdå, det låter som om det kan bli en dyr historia
CITAT (lilla mamma @ 11-11-2005, 18:53) Silos, den mäktade inte med ditt tempo på inlägg Jag vet hur det är, förra datorn fick vi trojaner så allt lade av  Va;jag som skriver så lite
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|