Är det ngn som vet om det bara var Trädgårdstäppan som saluförde Mr Fothergills fröer i Sverige? Skulle vilja ha lite fröer där i från då de har relativt bra priser. Vill helst inte ta de direkt från England pga deras betalnings sätt.
Lady Hamilton
10-11-2005, 21:10
¨¨.¨¨
Lars-Olof Arvids
11-11-2005, 12:18
Säljer verkligen Runåbergs Mr Fothergills fröer? Det tycker jag verkar konstigt, för jag har fått uppfattningen att Runåbergs vill ha sina fröer så ekologiska och lokalt producerade som möjligt. Jag hittar inget om Mr Fothergills på deras hemsida heller.
Olle
Lady Hamilton
11-11-2005, 12:23
Nu fattar jag ingenting......... DET stod tidigare i höst att Runåbergs skulle ta över Ja,ja... då tar jag bort mitt tidigare inlägg Och jag ber om ursäkt att jag inte kollade noggrannare
Eva i Skåne
11-11-2005, 17:29
Mr Fothergills reade ut sina frön jättebilligt tidigare i höst. Detta för att de skulle upphöra med försäljning (åtminstone i Sverige). Detta är vad jag hört, har inte läst om det själv.
Annars var det ju Fothergills fröer vi kunde köpa via Odla i våras.
GroPia
12-11-2005, 18:59
Är det ingen som känner sej sugen på att sälja mr fothergills fröer i Sverige då? De söker ju återförsäljare????
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.