Full version: Äggande spel
Kathy
Ägg i korgar
elleave
biggrin.gif blink.gif laugh.gif
Reserv
Fasen sad.gif blink.gif mad.gif blir mycket äggröra här tongue.gif
Jejja
180p biggrin.gif
Berith
Nu vet ju inte jag vad ni tycker... unsure.gif men jag tycker att 20 poäng är väldigt mycket....

-------------
blev lite konstigt det där.... fel ska vara rätt!
Kathy
CITAT (Reserv @ 11-11-2005, 11:26)
Fasen sad.gif blink.gif mad.gif blir mycket äggröra här tongue.gif

Du kanske kan göra en sockerkaka eller pannkakor? unsure.gif tongue.gif
Reserv
CITAT (Berith @ 11-11-2005, 11:47)
Nu vet ju inte jag vad ni tycker... unsure.gif men jag tycker att 20 poäng är väldigt mycket....

-------------
blev lite konstigt det där.... fel ska vara rätt!

Du kanske också gillar äggröra och omeletter? rolleyes.gif Men jag kom ändå upp till 100, så du får mer äggröra än mig tongue.gif
Kathy
Jag började lite lugnt med 50 p, men efter av att ha testat 4-5 ggr så är jag uppe i 200p.
Kathy
Äsch....210.......nu ger jag upp.
Berith
CITAT (Reserv @ 11-11-2005, 11:50)
Nu vet ju inte jag vad ni tycker...  :unsure: men jag tycker att 20 poäng är väldigt mycket....

Du kanske också gillar äggröra och omeletter? rolleyes.gif Men jag kom ändå upp till 100, så du får mer äggröra än mig tongue.gif

Äh! tycker iaf att det är fel årstid för ägg. sleep.gif (ska öva seeeeenare tongue.gif)

Här kommer en mer säsongsbetonad syssla - Kasta Tomten!
Biggan_
....och här sitter man och kastar ägg i stället för att städa och plocka undan ohmy.gif biggrin.gif
netaave
CITAT (Birgitta P @ 11-11-2005, 12:08)
....och här sitter man och kastar ägg i stället för att städa och plocka undan ohmy.gif biggrin.gif

Ja samma här, ska nu örsöka slita mig och måla några tavelramar. tongue.gif
30 fick jag
Kathy
CITAT (Berith @ 11-11-2005, 11:58)
CITAT (Reserv @ 11-11-2005, 11:50)
Nu vet ju inte jag vad ni tycker...  unsure.gif men jag tycker att 20 poäng är väldigt mycket....

Äh! tycker iaf att det är fel årstid för ägg. sleep.gif (ska öva seeeeenare tongue.gif)

Här kommer en mer säsongsbetonad syssla - Kasta Tomten!

laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon