Linda_A
32 åring?!
sanna
Ja, jösses...måste nästan gå förbi Gusto nån dag och spana på människan för att se om fotot verkligen inte ljuger... laugh.gif
Om hon ser lika ung ut som i tidningen ska jag be om att få namnet på nattcrèmen!
pejori
CITAT (sanna @ 11-11-2005, 17:54)
Ja, jösses...måste nästan gå förbi Gusto nån dag och spana på människan för att se om fotot verkligen inte ljuger... laugh.gif
Om hon ser lika ung ut som i tidningen ska jag be om att få namnet på nattcrèmen!

glöm inte dagkrämen också vad du gör!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
och meddela oss "normalgamla" namnen laugh.gif laugh.gif
Linda_A
CITAT (sanna @ 11-11-2005, 18:54)

haha.. biggrin.gif Det måste du göra..
Snöflinga

Lova att komma med rapport, intervjuaren har nog hört fel.... 22 år skulle jag hellre gissa på ohmy.gif
annama
CITAT (pejori @ 11-11-2005, 18:03)

glöm inte dagkrämen också vad du gör!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
och meddela oss "normalgamla" namnen laugh.gif laugh.gif

tänkte precis samma sak

unsure.gif unsure.gif unsure.gif
lilla mamma
aldrig i livet hon är 32
sanna
CITAT (lilla mamma @ 11-11-2005, 19:00)
aldrig i livet hon är 32

Som er undersökande reporter på plats ska jag göra allt för att penetrera mysteriet! smile.gif Äkta ålder, dag- och nattkräm - allt skall fram i ljuset! laugh.gif För överigt verkar hon ju ha använt den eventuella krämen på hela kroppen... wink.gif
pejori
CITAT (sanna @ 11-11-2005, 19:17)
CITAT (lilla mamma @ 11-11-2005, 19:00)
aldrig i livet hon är 32

Som er undersökande reporter på plats ska jag göra allt för att penetrera mysteriet! smile.gif Äkta ålder, dag- och nattkräm - allt skall fram i ljuset! laugh.gif För överigt verkar hon ju ha använt den eventuella krämen på hela kroppen... wink.gif

ja...där kan du snacka om antirynkkräm laugh.gif laugh.gif laugh.gif
många hjärnor och moderkakor i den krämen rolleyes.gif rolleyes.gif
undrar om det inte finns lite rockagill och botox i den också laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Farbror Blå
Näe det måste vara fel bild!
tänk er annars om hon går på stan med en jämnårig man, alla tror de är pappa..
pejori
CITAT (Farbror Blå @ 11-11-2005, 20:56)
Näe det måste vara fel bild!
tänk er annars om hon går på stan med en jämnårig man, alla tror de är pappa..

risken är större att han tas för pedofili eller våldtäkt laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Linda_A
Någon hade tydligen mailat reporten (bara lästfakta, inget hundra ifrån min sida) och tydligen var hon verkligen 32 år. ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Caprice
huh.gif
Jaa... det var otroligt...
Jag skulle absolut gissa på runt 20-strecket...
Diabolique
Jag kan inte tro det.
Reportern måste ha skrivit fel, bytt plats på 2:an och 3:an...
23 måste hon ju vara.
De vägrar säkert bara att erkänna felet.
Hon KAN bara inte vara 32!
grycken
Enligt CD:n Sveriges Befolkning 1980 finns det en person med det namnet som är född 1973! PUL gäller väl inte eftersom hon nämns med namn och ålder i en nättidning.
pejori
det är orättvist!!!!
Annlo
Måste berätta om en incident på skolan häromdagen... biggrin.gif

Jag har sagt mitt födelsedatum för att registreras på ett ställe tidigare och när jag var där på nytt och visade legget så harklade sig killen (i 20 års åldern...!) och sa:
"Oj då jag har skrivit fel här... jag trodde att jag hörde fel när du sa -74 så jag och min kompis trodde det skulle vara -84!"

laugh.gif laugh.gif laugh.gif sleep.gif sleep.gif sleep.gif

Det är inte varje dag en 31 åring tas för att vara 21 år av en ung kille.... (detta lever jag läääänge på! sleep.gif rolleyes.gif )
*Felix matte*
CITAT (Annlo @ 12-11-2005, 10:02)
Det är inte varje dag en 31 åring tas för att vara 21 år av en ung kille.... (detta lever jag läääänge på! sleep.gif rolleyes.gif )

skulle jag också gjort om någon sagt det till mig biggrin.gif
pejori
CITAT (Annlo @ 12-11-2005, 10:02)
Måste berätta om en incident på skolan häromdagen... biggrin.gif

Jag har sagt mitt födelsedatum för att registreras på ett ställe tidigare och när jag var där på nytt och visade legget så harklade sig killen (i 20 års åldern...!) och sa:
"Oj då jag har skrivit fel här... jag trodde att jag hörde fel när du sa -74 så jag och min kompis trodde det skulle vara -84!"

laugh.gif laugh.gif laugh.gif sleep.gif sleep.gif sleep.gif

ha.....det skulle jag levt hela livet på laugh.gif laugh.gif laugh.gif

lite OT. innan jag fick min pension, skulle jag utredas av FK:s läkare. huh.gif
klampar in dit, och får tillsägelse att ta på träningskläder. rolleyes.gif rolleyes.gif
gör som dom vill och när läkaren kommer in spärrar han upp ögonen och säger..."vilken välpropotinerlig kropp du har...verkligen snygg.. laugh.gif laugh.gif
DET satt kvar läääänge i mitt minne... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ejjan
Det är nog först när man är över typ 30 som det är skönt att se yngre ut. Tänk när man var 18 och äntligen fick gå på krogen och alla vakter trodde att man var 12!
cic
Jag tycker inte att det så mycket att förundras över. Jag blir ofta tagen för att vara yngre än vad jag är..

Menar inte att jag ser ut som 21, men det är många som inte tror att jag är 31.

Kläder och accesoarer gör mycket och bilder kan ljuga..
silos
Jag som absolut inte vill se yngre ut;jag är fullständigt nöjd med mitt 61 åriga utseende men på något konstigt vis känner jag mig utan ålder inom mig:jag bara är wub.gif
Det är endast kroppen min som kan känna sig sliten och trött av och till men djupt inom mig skiner det alltid sol.
Biggan_
Det är nog inte heller särskilt kul att bli tagen för en flicksnärta på 14 år när man är 32! ohmy.gif
pejori
CITAT (cic @ 12-11-2005, 11:21)
Jag tycker inte att det så mycket att förundras över. Jag blir ofta tagen för att vara yngre än vad jag är..

Menar inte att jag ser ut som 21, men det är många som inte tror att jag är 31.

Kläder och accesoarer gör mycket och bilder kan ljuga..

inte i h-vete skulle jag tro att du var trettioett. ohmy.gif ohmy.gif
möjligen 25 smile.gif
och visst hjälper kläder och accesoarer till, men en del kvinnor ser ut som skit i det som klär hennes like smile.gif smile.gif
Annlo
CITAT (Birgitta P @ 12-11-2005, 13:42)
Det är nog inte heller särskilt kul att bli tagen för en flicksnärta på 14 år när man är 32!  :o

Nää, men jag kan ärligt säga att det var rätt roligt att bli tagen för 21 år laugh.gif laugh.gif laugh.gif tongue.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon