Full version: Fars dag!
netaave
Ni som har en far att ringa eller besöka!
Vi har både födelsedag och fars dag här. Just nu är det tårtmakeri i köket, och både far och jag har portförbud där. tongue.gif biggrin.gif smile.gif
Hannele
Eller svärfar eller morfar. smile.gif
elleave
biggrin.gif Så här fin blev tårtan! wub.gif smile.gif

Ophelia
Har nyss varit över med en stor bukett blandade rosor (minst 20 st) i gult och rosa samt en god choklad som jag vet uppskattas. Åt middag med stek och till efterrätt en kladdkaka med grädde och jordgubbar. Mycket trevligt.
labarradepan
Klart jag har firat far min wub.gif
cic
Vi vann en fars-dags-tårta på tipspromenaden i fm, så vi åkte till svärfar och åt upp den där..

Min far behagade inte vara hemma idag, men å andra sidan älskar jag min far alla dagar och bryr mig sällan om de där dagarna.. rolleyes.gif
Inga från Närke
Vi har varit till min far nu på eftermidagen och druckit kaffe med hembakad äppelkaka.
Köpte en lott som är en adventskalender och en kvällstidning, mera blir det inte för vi uppvaktar inte varandra så mycket. De uppskattar bara att man kommer på besök.
Eva i Skåne
Visst är besöket viktigare än presenter! Och man kan lika bra uppmärksamma varandra alla andra dagar på året, men...
såklart har jag varit hos min pappa - med present rolleyes.gif
Han fick en praktisk sak. En reflexväst att ha på när han går ut med hunden.
yenny
Jag har också varit en sväng till min pappa. Hade med mej fikat bara, för vi brukar inte fira sådär väldigt mycket, men ett besök är ju alltid uppskattat.
Snöflinga
Också varit hos min pappa, tänt ljus på hans grav... saknar honom så mycket, men tacksam för alla fina minnen.....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon