netaave
13-11-2005, 11:59
Ni som har en far att ringa eller besöka!
Vi har både födelsedag och fars dag här. Just nu är det tårtmakeri i köket, och både far och jag har portförbud där.
Hannele
13-11-2005, 12:00
Eller svärfar eller morfar.
elleave
13-11-2005, 12:32
Ophelia
13-11-2005, 14:27
Har nyss varit över med en stor bukett blandade rosor (minst 20 st) i gult och rosa samt en god choklad som jag vet uppskattas. Åt middag med stek och till efterrätt en kladdkaka med grädde och jordgubbar. Mycket trevligt.
labarradepan
13-11-2005, 15:17
Klart jag har firat far min
Vi vann en fars-dags-tårta på tipspromenaden i fm, så vi åkte till svärfar och åt upp den där..
Min far behagade inte vara hemma idag, men å andra sidan älskar jag min far alla dagar och bryr mig sällan om de där dagarna..
Inga från Närke
13-11-2005, 17:21
Vi har varit till min far nu på eftermidagen och druckit kaffe med hembakad äppelkaka.
Köpte en lott som är en adventskalender och en kvällstidning, mera blir det inte för vi uppvaktar inte varandra så mycket. De uppskattar bara att man kommer på besök.
Eva i Skåne
13-11-2005, 21:43
Visst är besöket viktigare än presenter! Och man kan lika bra uppmärksamma varandra alla andra dagar på året, men...
såklart har jag varit hos min pappa - med present
Han fick en praktisk sak. En reflexväst att ha på när han går ut med hunden.
Jag har också varit en sväng till min pappa. Hade med mej fikat bara, för vi brukar inte fira sådär väldigt mycket, men ett besök är ju alltid uppskattat.
Snöflinga
13-11-2005, 22:55
Också varit hos min pappa, tänt ljus på hans grav... saknar honom så mycket, men tacksam för alla fina minnen.....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.