|
*Felix matte*
13-11-2005, 22:06
Kul spel Big money Bana sju har jag kommit till
CITAT (Felix matte @ 13-11-2005, 22:06) Kul spel Big money Bana sju har jag kommit till  Det där var kul.
S**t oxå! Jag hade lovat mig själv att inte spela "Big money" mer och så blir länken i det närmaste serverad  . Förra året var jag praktiskt taget beroende av detta spel men när det började gå över styr tog jag bort alla länkar och genvägar. Jag provade att spela igen och nu tror jag att jag kommit över mitt missbruk ( även om det fortfarande är ett roligt spel). Anki
Anki på Öland
14-11-2005, 00:18
hmmmm, farligt spel..... Anki
Vilken svårighetsgrad spelar ni på; "Easy", "Normal" eller "Hard"?
Easy... räcker gott! Jösses jag klickar så pekfingret blir närapå utslitet. Vad heter sånt tro? Musfinger?
jag vågar inte ens titta på dedär spelet jag har just rehabiliterarts från blomgardens besattheten o nöjer mej med en patiens då o då som jag bara måste få ut innan jag får gå o lägga mej så jag tänker INTE titta sådet så
Maria i Helsingborg
15-11-2005, 18:36
CITAT (oldwolfie @ 15-11-2005, 08:49) jag vågar inte ens titta på dedär spelet jag har just rehabiliterarts från blomgardens besattheten o nöjer mej med en patiens då o då som jag bara måste få ut innan jag får gå o lägga mej så jag tänker INTE titta sådet så  Åhhh, vad du är stark oldie *full av beundran*! Jahapp, nu sitter jag fast här med både rabattspel och pengarna........suck
CITAT (Maria i Helsingborg @ 15-11-2005, 18:36) CITAT (oldwolfie @ 15-11-2005, 08:49) jag vågar inte ens titta på dedär spelet jag har just rehabiliterarts från blomgardens besattheten o nöjer mej med en patiens då o då som jag bara måste få ut innan jag får gå o lägga mej så jag tänker INTE titta sådet så  Åhhh, vad du är stark oldie *full av beundran*! Jahapp, nu sitter jag fast här med både rabattspel och pengarna........suck  du ser jag e inte stark jag e feg
*Felix matte*
16-11-2005, 19:42
Hade jag ju glömt  tror jag tar en omgång imorron
gör de man får verkligen annat att tänka på o blir sur på den där dumma dumma som sätter blömj,,v..l ,,na på fel ställen
CITAT (Berith @ 15-11-2005, 07:14) Easy... räcker gott! Jösses jag klickar så pekfingret blir närapå utslitet. Vad heter sånt tro? Musfinger? :rolleyes: :P Kör också "Easy"........hmmm......"bara en gång till", "Bara en gång till"...... Det är hopplöst.....  .....att sluta.....
Jaha, då var man fast i missbruket igen!
Just nu har jag 14 033 dollar att slå och jag som ska till tvättstugan i kväll.
Anki
*Felix matte*
17-11-2005, 20:46
Inget spel idag heller...kan nog säga att jag inte är spelberoende
LisaPalm
18-11-2005, 21:23
Vilken kul sida nu har jag spelat varje dag
*Felix matte*
18-11-2005, 21:28
Inte ett enda spel idag heller  ... får rycka upp mej imorron och börja slåss
zaaritha
19-11-2005, 01:25
Jaha-ja! Där fastnade jag, direkt!!
CITAT (Felix matte @ 13-11-2005, 22:06) Kul spel Big money Bana sju har jag kommit till  Har klarat/kämpat mej igenom åtta banor men kommer inte förbi nian!
Eva i Skåne
19-11-2005, 19:26
Jag har inte börjat spela detta förrän idag, men oj va kul  Måste bara fråga er en sak. Blir ni inte stressade när det går fortare och fortare? Jag vet sedan andra spel att jag kan jobba upp mig i hjärtklappningsnivå  om jag inte slutar i tid - och det vet ni ju - hur lätt  det är.
*Felix matte*
19-11-2005, 22:01
Inget spel idag heller... har lite huvudvärk och då tål det inte att spela (spänner mig) men maken spelar och spelar och spelar... ett par tim/dag.. han säger att man kan välja att klicka på den mittersta raden Strategy då går spelet i sakta mak, inga nya rader kommer så länge du inte "tömt" några. Jo jag vet att jag är dålig på att förklara, men... klicka på mittenraden där du väljer Easy, Normal, Hard
35 994 intjänade dollar i kväll, nytt rekord för säsongen. "Lagom" mycket vin verkar skärpa koncentrationen.
Eva i Skåne
19-11-2005, 23:00
Tack Agneta. Det blev lite bättre
*Felix matte*
19-11-2005, 23:01
CITAT (Eva i Skåne @ 19-11-2005, 23:00) Tack Agneta. Det blev lite bättre  Så lite så  .. ska själv testa kanske imorgon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|