Caprice
Kan det verkligen vara sant...?

Hur har den stackaren hamnat här isf...?

Lär mer här....
KURT
Den är ju ute på vandring, och om den inte blir påkörd så kommer den vara nere på södertörn redan i morgon.
Kathy
Jaa...jag tycker det är otroligt!! wub.gif
En kompis till mig stötte troligtvis på den för ett tag sen.

Hon är inte hundvan eller så och kan inget om hundar...men utifrån hur hon beskrev hur "hunden" såg ut, så kan det inte ha varit något annat än en varg.

Här står det mer om vargen, med bilder
LadyG
Stackars liten, hoppas han klarar sig. Det är inte så smart att vara varg i Stockholm... Han borde ta sig till någon djup urskog och leva lycklig i alla sina dagar med en vargflicka.
kristerh
han är välkommen till stockholm, kanske kan han rensa lite bland rådjuren wink.gif
krister
Tesa
Jo du...vi skrattar lite åt det här ute...
Där jagar polisen vargen och här jagar polisen den som jagar vargen... wink.gif

Jag är INTE vargmotståndare...tycker att den har all rätt att finnas men man måste kunna värna sina inhägnade djur om risken för anfall är uppenbar...
LadyG
Eller åtminstone få skälig ersättning för rivna djur? Vad jag vet är det usel ersättning för tamboskap som rivits av varg eller björn.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon