Full version: taro eller hi lux
labarradepan
hej jag är sugen på att köpa en toyota hi lux eller vw taro men vet inte vad års skatten är, undrar därför om någon har en sådan eller liknande pickup.

mvh. Micke
labarradepan
Det är alltså min gubbe som undrar.. Han tyckte detta verkar vara ett bra forum för bil frågor.. haha tongue.gif
Betty
Finns mycket intressant läsning på Vi Bilägare. De har även ett diskussionsforum.
Fast visst kan han ställa sin fråga här på Odla förståss om han har lust! smile.gif
Här finns massor av kunnigt folk!
Ingrid på Västkusten
Får återkomam - vi har en taro :-)

Hälsar Ingrid
labarradepan
CITAT (Ingrid på Västkusten @ 15-11-2005, 12:32)
Får återkomam - vi har en taro :-)

Hälsar Ingrid

Ja, återkom gärna. Hur är Taro annars?
Ingrid på Västkusten
Guuuud - jag glömde fråga guben!

Vi gilalr Taron våldsamt för det mesta - vi hade en Nissan King cab innan. vårans Taro är en 1994 vit :-)
Nissan kunde man skruva mkt i - det är lite svårare i taron- nackdel. Dåvarande King caben drog 0.9-1 - den här drar för det mesta 1. Så lit emer. Men höjden rymligheten och 4w även om man måste gå ut å ställa om kaaaanon fast det låter när man kör med 4w :-))
Vi fick itne tag i en diesel ....men men - den duger - det är vår bästa bygg å shoppingmobil ( vi renoverar huset och kör jord å grus i vår). Robust tålig och går å går..... får återkomma om resten senare.......
Fast om jag skall vara ärlig det är ju som Toyotan bara det står VW på den istället ;-))
labarradepan
vad sa gubben ? tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon