Full version: Margith
titti49zon6
Jag anmäler mig som kartläsare biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Kanske det finns fler
vi kan väl höra av varandra senare kanske du skall till Lulea
när Helen skall föreläsa där
Margith
Lita på att jag ska till Luleå när Helen föreläser biggrin.gif
Jobbet som kartläsare är ditt och visst ryms det fler i bilen!
Men för min del blir det en resa tor över dagen (om jag nu kan ta ledigt).
jessica zon6
Vad är detta ni pratar om....en resa? Har jag missat nåt inlägg, och när ska helen föreläsa smile.gif nyfiken i en strut wub.gif det är jag det.

/jessica
Margith
Ja, Jessica, nu har du missat ett inlägg. Jag tror att det var de rosa favorit-perennerna som "spårade ut" biggrin.gif
Men, det gör inget att du missat det, kan du vara ledig morsdag till våren, så vet du att jag bokat undan en plats till dig i min bil tongue.gif
Om Helens föredrag vet jag inte mer än att jag tror att jag hört februari... men säker är jag inte.
kerstin z5-6
Det är roligt med trädgårdsabstinenta människor , de planerar för morsdag i november och jag bokade in ett annat besök för egen del till den 16 juni .. man är inte klok på en enda fläck ...och det är väl underbart smile.gif
Och nog hade det varit kul att höra helen prata om frösådder .. när var det nu igen det skulle vara ? smile.gif
titti49zon6
Nån gång i februari besked lär komma här från BjursBerit enl. Helen
Margith
OK Kerstin, jag inser att jag föll på eget grepp smile.gif
Jag vet att jag retats med er om att ni inte är kloka nån av er, men man kan ju undra vems/vilkas fel det är att jag uppenbarligen inte är riktigt klok jag heller? laugh.gif laugh.gif wub.gif

Fast å andra sidan: vad är julafton mot ett kuvert som plötsligt bara ligger i brevlådan och som rasslar så där konstigt när man lyfter det? Eller en stor kartong som plötsligt bara ligger i brevlådan och som det står "Aktas innehåller levande växter" på? DÅ är det julafton!! biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
titti49zon6
Tänka sig, min man min svåger och svägrska tittade konstigt på mig när jag frågade om jag kunde få ledigt till Mors Dag och åka till Burträsk
(drygt 40 mil t.o r) wub.gif
Tyckte att jag kan väl tänka på att det snart är jul först unsure.gif
In`t kan jag väl va konstig heller?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon