Full version: Gamla tyger
Anki på Öland
Eftersom mina grannar och vänner vet att jag vill ha gamla uttjänta påslakan och överkast och sånt till mina hundsängar får jag ofta även annat oanvänt tyg. Nu har jag fått metervis med mörkbrunt ylletyg, rödbrunt plysch-möbeltyg och klädtyg typ glen-check rutigt dräkttyg bl.a. Sånt passar inte att ha hos hundarna. Någon som bor i trakten som är duktig på att sy och är intresserad??? Det är bara att komma hit och hämta så mycket du kan bära i så fall!!
Anki
Zarah P
Ooooh... Glencheck som är så läckert!!
Det är i såna här stunder jag önskar att jag hade körkort!
sad.gif
silos
Hade jag bott nära dig så hade jag kommit och hämtat tyg med min lilla kärra fortare än kvickt biggrin.gif
solkatten
Kan du inte lämna det till någon skolan i närheten? På Öland finns det väl några konstskolor och eleverna där skulle nog uppskatta materialet.
Anki på Öland
Redan fixat - skall besiktiga bilen idag. Besiktningen ligger "granne" med Zarah.
Anki
Zarah P
CITAT (Anki på Öland @ 18-11-2005, 10:51)
Redan fixat - skall besiktiga bilen idag. Besiktningen ligger "granne" med Zarah.
Anki

Och Zarah är mycket glad och belåten för att Anki är så snäll! smile.gif

Fast det var en bra idé du hade, Solkatten!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon