Full version: Pickup bil
labarradepan
Denna gång är det jag som undrar o inte gubben laugh.gif

Vi är liksom ute efter en pickup bil eller nått i den stilen.. vad vet ni om skoda pickup?

Nån som har en till salu i sörlandstrakten för omkring 30 000 ?rolleyes.gif

Eller har ni andra bra råd att komma med wub.gif

Tacksam för svar.
yla
jag vet att jag skulle köpt en sån om jag inte köpt felician

nynäshamnsbostäder använder den som jobb bil

mer vet jag ej'
Lady Hamilton
Svågern har en sådan bil och den fungerar bra. Det enda som "krånglar" är tempmätaren som oftast ställer sig på koktemperatur utan att det är något fel. Tydligen går det inte att göra något åt det om man inte vill spendera en förmögenhet.
kristerh
Jag vet flera småföretagare som har sådana och är nöjda, eftersom de är såpass billiga kör de med dem tills bilarna stupar sedan köper de nya.
krister
Ingrid på Västkusten
De är billiga men många har problem med rostande baksida - verkar vara ett vanligt förekommande problem. Sedan rymmer den itne så mycket som andra dyrare pickupper men visst - dne är ju byggt på ett personbilramverk- andra pickupper har ju ett helt annat ramverk och är i själva verket lastbilar och får också lasta mer och åter mer - det är skillnad.

Många vet jag är nöjda :-)

Titta gärna på Mazda - de har kommit med en ny pickup soms er hyfsad ut.

Hälsar Ingrid (favvis:Nissan King Cab eller VW Taro)
labarradepan
ska framföra detta till gubben min rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon