silos
Åter igen är jag på leklusthumör och jag undrar om ni kan gissa vad gör jag allra först på morgonen då jag stigit upp ur min varma bädd?

Någonting har tvingat mig till detta beteende biggrin.gif

Priset är åter igen kuvert, men då måste ni vänta tills jag får tillräckligt av pengar för att kunna köpa frimärken.Är det okej!?
Anma
Blir pussad av hundarna... wub.gif
silos
CITAT (Anne R @ 20-11-2005, 12:01)
Blir pussad av hundarna... wub.gif

Det blir jag men vad gör jag själv.....har med åldern att göra tongue.gif
Anma
Sträääääcker på dina "gamla" leder? smile.gif
silos
CITAT (Anne R @ 20-11-2005, 12:05)
Sträääääcker på dina "gamla" leder? smile.gif

Visst gör jag det medans jag ligger i sängen och har 3 glada vovvar över mig och en som försöker att lyfta mig ur sängen genom att stoppa sin nos under maddrassen biggrin.gif

Men det var inte det jag tänkte på utan vad gör jag när jag gått upp ur sängen som har med åldern att göra d.v.s långsamheten bl.a ohmy.gif
Anma
hmmm... läste lite slarvigt, tyckt det var innan du kliver upp... får fundera lite då...
wolkenkrabber
går ner på knäna och ber?
silos
CITAT (wolkenkrabber @ 20-11-2005, 12:34)
går ner på knäna och ber?

Jag ber liggande i sängen smile.gif

Vill ni har ledtråd?
*Felix matte*
Du går på toaletten

nu "går" jag till Lions julmässa biggrin.gif
silos
CITAT (Felix matte @ 20-11-2005, 12:41)
Du går på toaletten

nu "går" jag till Lions julmässa biggrin.gif

Det gjorde jag tidigare men numera har det hänt någonting som gör att jag måste göra det först:har med någon annans ålder att göra.
wolkenkrabber
gymnastik / stretchning?
silos
CITAT (wolkenkrabber @ 20-11-2005, 13:25)
gymnastik / stretchning?

Nej.

Men någonting har hänt under det senaste tiden som har tvingat mig till detta beteende;jag så att säga måste göra som de leende personerna gör på TV när det blir paus och reklam laugh.gif
Hannele
Kissar.
Inga från Närke
Sätter in tänderna biggrin.gif eller borstar dem eller kokar kaffe.
Zarah P
Du kanske grimaserar och grinar illa?
Det tror jag att TV-människorna gör, när kameran stängs av, nämligen. wink.gif
netaave
Går in och kikar på odla förstås!
silos
Det jag numera gör har med åldern och långsamhet att göra;men inte min ålder eller långsamhet tongue.gif

Vad gör de leende kvinnorna och männen när paus och reklam börjar på somliga TV kanaler ohmy.gif

De gör en rörelse mot rutan........ och jag gör också en rörelse men inte mot TV biggrin.gif
silos
CITAT (netaave @ 20-11-2005, 16:18)

Det BRINNER snart....... tongue.gif
TeliaNet
det finns mijoner saker att göra på morgonen. vi kan inte gissa oss till rätt.
Allis
vickar på persiennerna för att se om det har kommit någon snö ännu rolleyes.gif
Zarah P
Ahaaaa...
Du nickar (till igen)...!
laugh.gif
silos
Vad gör de glada herrar och damer inför en paus och reklam?

Vad har hänt under den senaste tiden hos mig,som nästan gjorde att jag inte längre kunde babbla på Odla?

Vad är gammalt och långsamt (en sak men inte jag) som orsakar detta nya beteende hos mig som de TV folket gör men jag gör det på någonting annat biggrin.gif
Sulawesii
CITAT (silos @ 20-11-2005, 16:19)

Sätta på datorn måste man ju göra innan man kan kika in på odla.....?
silos
CITAT (Sulawesii @ 20-11-2005, 16:45)
CITAT (silos @ 20-11-2005, 16:19)

Sätta på datorn måste man ju göra innan man kan kika in på odla.....?

Du är vinnare biggrin.gif

Jag måste alltid skynda mig till den här gamla datorn för att den behöver jobbar en kvart förran jag kan kika in på ODla eller annanstans; den nyare datorn havererade för en tid sen och på det viset tvingade mig till ett nytt beteende på morgnarna biggrin.gif
silos
Alltså jag trycker på den här gamla datorns power knapp biggrin.gif
Allis
haha... jag tänkte just skriva att du hade sådan seg dator så du var tvungen att starta den först, men jag våga inte ifall du skulle ta illa upp.De är väl de som kallas intiution tongue.gif
silos
CITAT (Allis @ 20-11-2005, 16:53)
haha... jag tänkte just skriva att du hade sådan seg dator så du var tvungen att starta den först, men jag våga inte ifall du skulle ta illa upp.De är väl de som kallas intiution tongue.gif

Du får tröstpris om du vill;inte tar jag illa upp av sådana här saker;jag kommer jo ut på nätet biggrin.gif
Kalinsi
Hihi Du är rolig Du Silos biggrin.gif
*Felix matte*
Här slogs också datorerna på först av allt på morronen... men nu när vi har fjärrströmbrytare så puttrar kaffeperkulatorn igång allra först, sedan när kaffet är klart... tongue.gif biggrin.gif
Biggan_
Ångdator ohmy.gif laugh.gif
Det går kanske snabbare om du går till biblioteket och lånar deras dator laugh.gif laugh.gif laugh.gif
silos
CITAT (Birgitta P @ 20-11-2005, 20:30)
Ångdator ohmy.gif laugh.gif
Det går kanske snabbare om du går till biblioteket och lånar deras dator laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Med denna dator lär jag mig tålamod;fastän idag har all min tålamod försvunnit och jag har varit tvärilsken sad.gif
Biggan_
CITAT (silos @ 20-11-2005, 20:45)
CITAT (Birgitta P @ 20-11-2005, 20:30)
Ångdator  :o  :lol:
Det går kanske snabbare om du går till biblioteket och lånar deras dator  :lol:  :lol:  :lol:

Med denna dator lär jag mig tålamod;fastän idag har all min tålamod försvunnit och jag har varit tvärilsken sad.gif

aj,aj,aj ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
silos
Nu är det bättre smile.gif
Men jag fattar inte varifrån ilskan kom ohmy.gif Kanske var "Skuggan min" på besök sad.gif

Jag som har inbillat mig att jag hade blivit av med "Skuggan min" sleep.gif
*Felix matte*
CITAT (silos @ 20-11-2005, 22:08)
Men jag fattar inte varifrån ilskan kom ohmy.gif  Kanske var "Skuggan min" på besök sad.gif

Nämen inte behöver det vara någon skugga.. ibland kan jag bli tvärilsk om t.ex datorn "hänger sig"... då är det tur att jag inte är miljonär, för om jag vore så hade nog åtminstone skärmen fått sig en smocka tongue.gif laugh.gif laugh.gif
silos
CITAT (Felix matte @ 20-11-2005, 22:15)
CITAT (silos @ 20-11-2005, 22:08)
Men jag fattar inte varifrån ilskan kom ohmy.gif  Kanske var "Skuggan min" på besök sad.gif

Nämen inte behöver det vara någon skugga.. ibland kan jag bli tvärilsk om t.ex datorn "hänger sig"... då är det tur att jag inte är miljonär, för om jag vore så hade nog åtminstone skärmen fått sig en smocka tongue.gif laugh.gif laugh.gif

Men saken är den att jag faktiskt inte har någonting att vara ilsken för men när jag har varit länge tillfreds med allt i livet så kommer dessa attacker av ilskan som brev på posten;fastän numera inte så ofta som förr i tiden; precis som brev ifrån posten tongue.gif laugh.gif sleep.gif kommer sällan numera tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (silos @ 20-11-2005, 22:30)
Men saken är den att jag faktiskt inte har någonting att vara ilsken för men när jag har varit länge tillfreds med allt i livet så kommer dessa attacker av ilskan som brev på posten;fastän numera inte så ofta som förr i tiden; precis som brev ifrån posten tongue.gif laugh.gif sleep.gif kommer sällan numera tongue.gif

Hormonsvängningar Solis tongue.gif det är sånt som vi alla kan råka ut för och det är inget att skämmas för. Det är helt enkelt så att man inte alltid vet och kan förklara ens för sig själv varför man reagerar på ett visst sätt. wub.gif
silos
CITAT (Felix matte @ 20-11-2005, 22:35)
CITAT (silos @ 20-11-2005, 22:30)

Men saken är den att jag faktiskt inte har någonting att vara ilsken för men när jag har varit länge tillfreds med allt i livet så kommer dessa attacker av ilskan som brev på posten;fastän numera inte så ofta som förr i tiden; precis som brev ifrån posten tongue.gif  :lol:  -_-  kommer sällan numera tongue.gif

Hormonsvängningar Solis tongue.gif det är sånt som vi alla kan råka ut för och det är inget att skämmas för. Det är helt enkelt så att man inte alltid vet och kan förklara ens för sig själv varför man reagerar på ett visst sätt. wub.gif

Som alltid är du så klok Felix matte wub.gif
Det är nog riktigt tokigt av mig att alltid söka efter orsaken till alla min kännslor;på det viset förstör jo jag mycket av min tillvaro under livet och det kan inte vara meningen med livet att jämt och ständigt söka efter orsaker som man inte kan finna!

Bättre är det säkert att bara leva för fulla maskiner eller hur man säger det;så länge som livet varar!
*Felix matte*
CITAT (silos @ 21-11-2005, 11:37)
Bättre är det säkert att bara leva för fulla maskiner eller hur man säger det;så länge som livet varar!

Appsolut tongue.gif Njut av livet så länge du kan... det är mitt motto biggrin.gif
och som jag tror någon här på forum hade som signatur... lev idag för du vet aldrig när det är slut (minns inte ordagrant)
yla
CITAT (Felix matte @ 21-11-2005, 11:47)
CITAT (silos @ 21-11-2005, 11:37)

Appsolut tongue.gif Njut av livet så länge du kan... det är mitt motto biggrin.gif
och som jag tror någon här på forum hade som signatur... lev idag för du vet aldrig när det är slut (minns inte ordagrant)

mitt motto

lev idag imorrn kan de vara försent

eller lev som om varje dag vore den sista för det kan de vara
*Felix matte*
Ja där ser man... åtminstone liiite sitter kvar i minnet laugh.gif

Bra motto wub.gif
yla
CITAT (Felix matte @ 21-11-2005, 12:37)
Ja där ser man... åtminstone liiite sitter kvar i minnet laugh.gif

Bra motto wub.gif

mitt minne e BRA

men kort haha laugh.gif rolleyes.gif
Sulawesii
CITAT (silos @ 20-11-2005, 16:49)
Du är vinnare biggrin.gif

YES!! smile.gif smile.gif smile.gif
silos
CITAT (Sulawesii @ 21-11-2005, 13:37)
CITAT (silos @ 20-11-2005, 16:49)
Du är vinnare  :D

YES!! smile.gif smile.gif smile.gif

Roligt att du blev glad wub.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon