Full version: Bad & buffé
netaave
Har blivit medbjuden på bad & buffé på badhuset på onsdag. Först buffémiddag, sen massage och bubbel innan vi ska simma lite. Åker alla tjejer i "dansgänget", visst har jag härliga kompisar? smile.gif
mamamaggan
Va härligt!!

Måste kännas jätteskönt både med besöket och kompisarna! smile.gif
silos
Verkligen underbart wub.gif
Sulawesii
Ja, det var ena härliga kompisar!

Love makes the world go round! smile.gif
netaave
I kväll är det dags, först Italiensk buffé sen bad och simning i stearinljusets sken till härlig musik. wub.gif
netaave
Hittade hemsidan för sköna onsdag

http://www.fyrishov.se/html/skona_onsdag.htm smile.gif
netaave
"Sköna onsdag"
Det var jag och tre väninnor.
Buffén som var italiensk var väl så där, det ingick ett glas vin eller öl.
Sen får man gå in i äventyrsbadet, allt utom några få spotlights är nersläckt, sen står det massor av höga 7-armade kandelabrar runt bassängen, levande ljus runt alla bubbelpooler, och värmeljuslyktor på alla bord. I vattnet flyter behållare med flytljus i.
Allt bubbel och brus är avstängt men fin musik spelas. Det var så himla mysigt. Vi kröp först ner i en av bubbelpoolernas varma (32 gr) vatten. Sen simmade vi några varv som i en åtta där streamen är och runt en rundel med vattenrutchbanor. Efter det satt vi oss i poolbaren och tog ett glas vin innan vi duschade och böt om.
Härligaste kväll jag haft på länge, men nästa gång hoppar vi över buffén och bara badar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon