Sulawesii
... jag vet om vintern är sovande skator i träden. Även fast de bajsar ner min bil..... biggrin.gif

*Felix matte*
Ser mysigt ut wub.gif Här ser jag på eftermiddagarna hur kråkorna samlas i stora skaror och flyger in mot skogen för att leta sovplats... samma ritual varje em. smile.gif
Sulawesii
Stora skaror. Måste se läckert ut i träden. Om man nu kan se dem, de är ju så mörka.
*Felix matte*
Nej jag ser dem bara när de flyger fram o tillbaka härute och när flocken är samlad så styr de kosan mot sydväst in i skogen... påminner om Hitchcocks
Fåglarna ohmy.gif
Sulawesii
Det låter ju förståss inte så läckert..... unsure.gif
Saiai
Kajflockarna påminner om Hitchcocks film..... Hade förut en liten etta på vinden i Vänersborg, med en liten fönsterkupa. När etthundra kajor lyfte från vattentornets tak och flög rakt över mitt fönster..........
Varför såg jag någonsin den filmen..... *ryser*
*Felix matte*
och jag kommer aldrig att glömma kajflockarna i Västerås ohmy.gif ... de fanns där och överallt... och tills då så hade jag inte ens sett en Kaja.. huvvaligen vad jag tyckte de var otäcka ohmy.gif tongue.gif
silos
CITAT (Felix matte @ 22-11-2005, 17:37)
Nej jag ser dem bara när de flyger fram o tillbaka härute och när flocken är samlad så styr de kosan mot sydväst in i skogen... påminner om Hitchcocks
Fåglarna ohmy.gif

Men i verkligheten ser det så vackert ut med många fåglar i luften.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon