Full version: Utgångna böcker
LadyG
Jag skulle så gärna vilja ha "Mikaku - Den japanska kokboken" men det har utgått och förlaget har inga fler exemplar. Alla ex jag känner till har en lycklig ägare som inte vill skiljas från dem och det verkar vara omöjligt att hitta boken i antikvariat.

Finns det fler sätt att söka nya böcker som utgått?
Annlo
Finns många antikvariat som säljer gamla böcker. Bl a. Bokbörsen.se och bytbok.com
Googla på antikvariat får du se!

De flesta skickar nog per post...

EDIT:
Jag menar alltså att du kanske inte dammsugit marknaden på antikvariat..
LadyG
Fanns inte där, men tack för tipset. Jag återvänder till de siterna några fler gånger, kanske den kommer in?
Rossi
Du kan ju testa www.bokhans.com
LadyG
Klart intressant, jag håller ögonen på den också!

De flesta verkar använda www.adlibris.se ( Länk till boken ) men tyvärr finns det inte ens ett endaste litet ex kvar.

Jakten fortsätter, och jag upskattar verkligen alla tips!!! wub.gif

Edit: Jag utgår från den här listan när jag söker på nätet. Än så länge inget napp. Fast man kan ju springa omkring i butiker också, alla finns ju inte på nätet.
Latmask
Pröva kolla på Tradera också, man vet aldrig vad man hittar. Fast du kanske inte vill ha begagnat?
Latmask
http://www.thecookbookcafe.com/page.asp?pa...Id=8&bookId=465

Här verkar den finnas...?
Yin o Yang
Har Du provat den här sidan? Där har jag hittat mycket som jag sökt såväl privat som till jobbet (mitt bibliotek) smile.gif
KURT
"Mikaku - Den japanska kokboken" var med på bokrean i våras (eller året innan), då passade jag på att köpa den.

Med stor sannolikhet finns den på antikvariat, men det finns många antikvariat som inte bryr sig om att registrera sin böcker på nätet. Speciellt de antikvariat som finns i större städer satsar istället på att ha en stor omsättning.
LadyG
Tack wub.gif ni ger mig hopp om att det fortfarande finns en chans att hitta den.

Det blir till att nyttja apostlahästarna och jaga istället kanske smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon