Helen i Piteå Zon 5
Har ni sett att frölistan finns ute på nätet nu? Man kan börja kryssa med pennan över vad man önskar sig för fröer......det brukar bli fler kryss än vad man får köpa första omgången wub.gif / helen
http://www.tradgardsamatorerna.nu/
Gåsis
Nu är det bara att frossa wub.gif
Tyvärr glömde jag min utskrivna lista på jobbet igår, annars hade kvällen varit som gjord för sängen men nu får det bli framför datorn istället. Synd tycker jag att den interaktiva listan inte fick vara ifred, jag tyckte det var bra för såna som mig att kunna titta på bilder.

/Åsa
Betty
CITAT (Gåsis @ 22-11-2005, 17:08)
Synd tycker jag att den interaktiva listan inte fick vara ifred, jag tyckte det var bra för såna som mig att kunna titta på bilder.

Det där är väl någor som de kommer att fixa, hoppas jag... unsure.gif
Caprice
Nope, det blir tydligen ingen interaktiv lista i år pga missbruk...

Men det är alltid trevligt när listan dyker upp, även utan bilder o kommentarer...
Viveka
Hur kan någon missbruka en lista med bildlänkar?

Hmmm... jag har gått och väntat på tidningen. Får väl gå in på nätet istället, men det kostar skjortan, när man som jag bara har dial-up anslutning.
Helen i Piteå Zon 5
STA:s tidning kommer den 20dec. men det är gott om tid att studera frölistan utifrån den, dom börjar inte att packa fröer förrän mitten av jan. har jag för mig. Har du ingen möjlighet att skriva ut listan eller någon som har en skrivare och kan hjälpa dig? /Helen
Helen i Piteå Zon 5
Här är frölistan från förra året ifall ni inte har den kvar, det är kanske lite till hjälp då man söker information, ni kan komma till -03 frölista där också. / Helen
http://www.tradgardsamatorerna.nu/frolista...a2004/lista.asp
Helen i Piteå Zon 5
NU går det att lägga in bilder och information i STA:s frölista! rolleyes.gif / Helen
Ti bee
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 30-11-2005, 07:01)
NU går det att lägga in bilder och information i STA:s frölista!   rolleyes.gif  / Helen

Ångrade de sig? smile.gif

Jahapp, då kommer man att försvinna in i de evigt gröna rabatterna ett tag igen då. Kul! smile.gif
Och sedan finns det ju efterbeställningen också... ...som om man behövde fler fröer... rolleyes.gif
Men vem kan motstå ett perennabestånd av ngn ovanlig spännande sort för 4 kronor? (eller var det 5?)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon