Full version: håll en tumme
Fabulus
Kan inte ni i forumet hålla en tumme för att jag får jobbet jag sökte idag?
Jag vill byta jobb, det jag sökte idag verkar vara en höjdare..... Hoppas ingen annan tycker det... Jobba med missbrukare, psykiskt sjuka och kriminella kan väl bara jag tycka låter som ett drömjobb... Hoppas gör jag, så håll en tumme eller två är ni snälla.
Snöflinga
Håller alla tummar jag har......... hoppas, hoppas ...... beundrar alla som jobbar inom denna sektor...... att bara orka se så mycket elände och kunna engagera sig och hjälpa, det är fantastiskt tycker jag ohmy.gif
Lycka till rolleyes.gif
Kathy
CITAT (Fabulus @ 23-11-2005, 00:28)
Kan inte ni i forumet hålla en tumme för att jag får jobbet jag sökte idag?
Jag vill byta jobb, det jag sökte idag verkar vara en höjdare..... Hoppas ingen annan tycker det... Jobba med missbrukare, psykiskt sjuka och kriminella kan väl bara jag tycka låter som ett drömjobb... Hoppas gör jag, så håll en tumme eller två är ni snälla.

Det låter faktiskt riktigt intressant.

*Håller alla tummar och tår*
Zarah P
Lycka till! *håller tummarna*
silos
Tummarna hålls och jag beundar dig verkligen som vill arbeta med människor som har hamnat på livets skuggsida wub.gif
Betty
Håller båda för säkerhets skull, Lycka till! smile.gif
Sulawesii
Håller tummarna! Hur länge ska de hållas?
Monica M zon 4
Klart jag håller tummarna! Är full av beundran att det finns folk som vill och orkar jobba inom vården eller kriminalvården.
*Felix matte*
Håller och önskar dig lycka till! smile.gif
Biggan_
Håller hårt med båda, lycka till biggrin.gif
gammelnalle
självklart håller vi även stortårna.. om nu det hjälper...

önskar dig lycka till

TUR att det finns människor som du som VILL jobba med detta.

b
Annlo
*Hoppas, hoppas* o klämmer mina tummar för dig! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon