Full version: Vattensäng
evelina
Vattensäng morgonens skratt!

Sätt på så ni hör ljudet också!

Film
Gillan
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Oj,oj,oj! Blött, blött, blött laugh.gif laugh.gif
/Gillan
Berit
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Den filmen var bra. Jag har haft vattensäng i 20 år men det här har jag aldrig råkat ut för.
AndreasBlomquist
laugh.gif laugh.gif Den är lika rolig varje gång. Såg den nog första gången för 2-3 månader sen och många gånger efter det! laugh.gif
Kathy
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Zarah P
laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Eva i Skåne
Jättekul, tyckte jag från början,

men ju fler testare ju mer funderade jag på:

Är det ett normalt sätt att lägga sig i en säng, sätta sig på kanten i fotändan och kasta sig bakåt wink.gif
Sen tyckte jag faktiskt att sista paret handlade om ren lyteskomik unsure.gif

Hoppas jag inte förstör det roliga för er andra nu. Det kanske bara är jag som inte är på humör ännu blink.gif
*Felix matte*
laugh.gif laugh.gif laugh.gif den var kul laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (Eva i Skåne @ 23-11-2005, 08:50)
Är det ett normalt sätt att lägga sig i en säng, sätta sig på kanten i fotändan och kasta sig bakåt wink.gif

Tror faktiskt att de flesta testar vattensäng på det viset rolleyes.gif laugh.gif ...
jag har testat vanlig mjuk säng på MIO likadant tongue.gif ... men det var några år sedan rolleyes.gif
LadyG
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Den var rolig biggrin.gif
yla
hahahahahahahahhaha
jag garvade så jag tjöt o de sista paret verka de ju ha rätt kul själva me ju
rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
säkert fick dom nån kompensation man kan ju inte låta kunderna gå me våta kläder ju hihihi wub.gif rolleyes.gif rolleyes.gif tongue.gif
LadyG
Det var extra roligt eftersom kunderna själva tjöt av skratt. I sverige hade folk bara blivit sura tror ju jag tongue.gif
pejori

Hoppas jag inte förstör det roliga för er andra nu. Det kanske bara är jag som inte är på humör ännu blink.gif

tyckte väl inte den var så rolig direkt blink.gif blink.gif
jag hade nog blivit rejält förbannad om det varit jag smile.gif
Elanah
Satt här och fnissade vilt men jag håller med, jag hade blivit ganska sur tror jag.... huh.gif
Anki på Öland
Varför kan inte jag se det??? En skylt med "Filen kan inte spelas upp, eftersom servern inte svarar. Om du har angett en URL eller sökväg till filen kontrollerar du att den är korrekt. Om du klickade på en länk kanske länken är felaktig." kommer upp framför den lilla videoskärmen.
Anki
*Felix matte*
Testa igen.. det kanske var tillfälligt. Jag testade och kunde se smile.gif
karjo
De sista tanterna var ju sköna! laugh.gif

*önskar jag förstod vad de sa*
Allis

ja,det tänkte jag oxo på,att ingen la sig ner på långsidan, men det var roligt allra helst dom två tjocka tanterna som knappt kunde ta sig upp. Det är klart det är uppgjort till viss del biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon