Zarah P
Här finns en massa fina, gratis idéer och på det stora hela är det en rolig, inspirerande sida.
Katalogen är heller inte dum...! *bläddrar förnöjt*

smile.gif
Rossi
Tack för tipset. Gick in på sidan och det första jag såg var tips om att dekorera värmeljuslampskärmar. LIVSFARLIGT! VARNING UTFÄRDAS! Man ska inte ha något brännbart så nära värmeljus. Det kan ta fyr hur lätt som helst.

Värmeljus är mycket, mycket farligare än vanliga stearinljus och de kan dessutom lätt explodera + ta fyr efter att man har blåst ut dem. När det gäller värmeljus ska man helst låta dem brinna ut av sig själva istället för at blåsa ut dem eller så ska man kväva dem med en ljushuva.
*Felix matte*
Tack för länken smile.gif jag har nyss suttit och pysslat...trädde ett halsband åt lilla barnbarnet. Nu går hon runt och ser sååå lycklig ut... drar i halsbandet, smakar på det smile.gif
Zarah P
Kul att ni gillade sidan!
Jag, själv, har blivit helt kär i dessa! Såna vill jag ha i granen! smile.gif
yenny
CITAT (Zarah P @ 23-11-2005, 09:34)

åå wub.gif sånna vill jag också ha... får nog sätta igång med julpysslet snart!
Zarah P
CITAT (yenny @ 23-11-2005, 10:22)
CITAT (Zarah P @ 23-11-2005, 09:34)

åå wub.gif sånna vill jag också ha... får nog sätta igång med julpysslet snart!

Trodde nästan att du skulle gilla det! smile.gif
De har även mönster på matchande "istappar".
Sååå söta!! wub.gif
yenny
CITAT (Zarah P @ 23-11-2005, 10:26)
Trodde nästan att du skulle gilla det! smile.gif
De har även mönster på matchande "istappar".
Sååå söta!! wub.gif

Det värsta med sånt här är ju att man blir ruinerad... har ju redan gjort av med flera hundra på pärlor o garn å sånt på syfestivalen för ett par helger sedan.
Fast det är ju så kul biggrin.gif
silos
Om jag hade pengar........

Japp,en underbar sida på nätet smile.gif
Zarah P
Bäst är deras idésidor. Man kan ju utan svårighet byta ut tyger o.dyl mot sådant man redan har hemma - då blir det inte så dyrt.
Dock ska man nog, som Rossi sa, tänka sig för innan man börjar pyssla med saker som värmeljus...
...men med resten är det ju fritt fram!
Visst är julgransmattan söt, till exempel?
smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon