Full version: Korkad fråga...?
Betty
wub.gif Alltså,hur hittar man såna där rörliga signaturbilder som en del av er har??? wacko.gif Jag är jättesugen på att ha en sån men har ingen aaaning om var jag ska leta ens en gång. Det är tyvärr så att Internet och jag, vi känner inte varann så bra... om ni förstår vad jag menar sad.gif
lindsay
Jag kan skicka en till dej om du vill, men du har ju ingen adress.
Skaffa en "aliasmail" på tex hotmail som du kan använda i så´na här sammanhang.
Sylvia
Annars, om du gör en Google-sökning med free animations så får du en massa ställen att hämta sådana här rörliga bilder.
Här ett bra ställe: http://www.animfactory.com/ där det i vänsta kanten finns en låång rad kategorier att kolla.
Betty
smile.gif Tack för tipset lindsay!
smile.gif Tack Berith, ska genast kolla!
Sylvia
CITAT (Betty @ 07-11-2002, 22:14)
smile.gif Tack Berith, ska genast kolla!

huh.gif
Berith?? Har det försvunnit svar här eller?? Vad sa denna Berith och var finns svaret?
Berith
Här är jag! Mmm, har också funderat på det inlägget unsure.gif
Betty
tongue.gif Jag förstår att ni undrar!!! Det gör ni med all rätt rolleyes.gif Det är bara lilla jag som har rört ihop det lite ... wacko.gif Det ska stå: Tack Sylvia, ska genast kolla! wub.gif som ni säkert har förstått så har jag blandat ihop era namn av någon outgrundlig anledning! Ska försöka komma ihåg att använda "Förhandsgranska-knappen" flitigare i fortsättningen F...låt sleep.gif
Sylvia
Ingen fara! Och jag ser att du har lyckats hitta en rolig signaturbild också!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon